Hårlev 17. & 18. maj v/Racekatten & Katteklubben

Der er lukket op for tilmelding på www.racekatten.dk/udstilling

Spiseseddel Racekatten.

Spiseseddel Katteklubben.

Jeg håber at I alle får en super god udstilling :slight_smile:

Håber at alle der tilmelder får en rigtig god udstilling.

Selv kommer jeg ikke denne gang da jeg er afsat til anden side den weekend :slight_smile:

Jeg har valgt denne udstilling fra, og har en udstillingspause på 3 måneders tid

Ja, vi trækker også lige vejret i den periode, og forbereder europé special show i Vrå. Men jeg håber alle I andre får en rigtig god udstilling :slight_smile:

Ja… det er veltrængt med 5 udstillinger i jan-feb- marts så trænger vi til at trække vejret lidt og vender stærkt tilbage til på udstillingen i Vrå

Og fru Hermann og jeg har hvis ikke noget at udstille:yikes:

Det er lidt langt væk fra os og manden skal ud med racerbilen, så vi hopper lige over den weekend! :smiley: God udstilling til jer andre! Jeg kommer i Hedensted også kommer vi først af sted igen i Vrå :slight_smile:

nå men når ingen andre fra kg kommer så kommer jeg :tihi:

det lader til at i år har jeg valgt de udstillinger ud som alle andre har valgt fra.

(til gengæld “slipper” i for mig både i hedensted og vrå :tihi:)

Vil rigtig gerne med på især Racekattens udstilling - da Henry Hornell kommer - han er en dommer jeg har haft fornøjelsen af 1 gang, i Finland - jeg ELSKER simpelthen den mand, han er en fantastisk dommer… (:
Må se om det bliver til den udstilling - er dog ikke helt sikker, da jeg har et vennepar i Italien der er ved at arrangere at jeg skal på sommerferie og udstilling hos dem i Juni…

Og jeg har i dag tilmeldt - begge klubber

Appalachian´s Bruce Wayne JW - gr. 3 - MCO kl. 9
Håber at han får det sidste certifikat i den ene klub - så han evt. kan være så heldig at tage første CACIB i næste klub :slight_smile:
Tilmelder måske også een til - men skal lige kigge mig omkring :slight_smile:

Jeg har i lørdags tilmeldt 2 katte til begge klubber - der stod at man ville få en bekræftelsesmail efterfølgende, men den har jeg stadig ikke fået.
Jeg har så igår sendt en mail til [email protected] for at høre om tilmeldingen er gået igennem, men intet svar endnu.
Andre med samme problemer ???
Hvis man melder til i begge klubber, er det så 2xudstillingsgebyr man skal betale eller ?? Og er det kun muligt at betale via bankoverførsel ?

[QUOTE=Marlene;1166159]Jeg har i lørdags tilmeldt 2 katte til begge klubber - der stod at man ville få en bekræftelsesmail efterfølgende, men den har jeg stadig ikke fået.
Jeg har så igår sendt en mail til [email protected] for at høre om tilmeldingen er gået igennem, men intet svar endnu.
Andre med samme problemer ???

Mon ikke udstillingssekretæren holder søndagsfri med familien ? Du hører nok fra hende inden længe :slight_smile:
Hvis man melder til i begge klubber, er det så 2xudstillingsgebyr man skal betale eller ?? Og er det kun muligt at betale via bankoverførsel ?[/QUOTE]

Ja, du skal betale 2xudstillingsgebyrer og de skal begge betales til Katteklubben. Jeg ved ikke om man kan betale via deres webshop men mon ikke ? :slight_smile:

jeg betalte i går via webshoppen, så det kan man godt.

men det var da godt nok lidt forvirrende som første gangs tilmelder til dobbeltudstilling.

det kostede mig både en fejl i dommerønskerne og et ekstra betalingsgebyr på 10 kr :frowning:

[QUOTE=Marlene;1166159]Jeg har i lørdags tilmeldt 2 katte til begge klubber - der stod at man ville få en bekræftelsesmail efterfølgende, men den har jeg stadig ikke fået.
Jeg har så igår sendt en mail til [email protected] for at høre om tilmeldingen er gået igennem, men intet svar endnu.
Andre med samme problemer ???
Hvis man melder til i begge klubber, er det så 2xudstillingsgebyr man skal betale eller ?? Og er det kun muligt at betale via bankoverførsel ?[/QUOTE]

Jeg sidder ikke ved udstillingscomputeren 24 timer i døgnet.

Jeg har en mand, 3 børn, kattene, en hund, et hus og et 37 timers job, ved siden af min frivillige tjans som udstillingssekretær.

Jeg svarer på din mail, så snart jeg når til den.

Tak Mariann :slight_smile:

Jeg var i Plantorama hele dagen sammen med andre medlemmer af Norsk Skovkattering, for at fremvise vores dejlige race, og skvattede i søvn på sofaen inden kl. nåede at blive 19.

[QUOTE=Bodil;1166173]jeg betalte i går via webshoppen, så det kan man godt.

men det var da godt nok lidt forvirrende som første gangs tilmelder til dobbeltudstilling.

det kostede mig både en fejl i dommerønskerne og et ekstra betalingsgebyr på 10 kr :-([/QUOTE]

Hvad mener du? Udstillingen er jo ikke afholdt endnu, så du kan bare sende dommerønsker på de relevante mailadresser til klubberne.
Og betalingsgebyr - i RK har vi indført at opkræve de udgifter det nu engang koster klubben at tilbyde den service, at man kan betale online - men det har jo ikke noget at gøre med at det er en dobbeltudstilling.

[QUOTE=DK Thomani;1166242]Jeg sidder ikke ved udstillingscomputeren 24 timer i døgnet.

Jeg har en mand, 3 børn, kattene, en hund, et hus og et 37 timers job, ved siden af min frivillige tjans som udstillingssekretær.

Jeg svarer på din mail, så snart jeg når til den.

Tak Mariann :slight_smile:

Jeg var i Plantorama hele dagen sammen med andre medlemmer af Norsk Skovkattering, for at fremvise vores dejlige race, og skvattede i søvn på sofaen inden kl. nåede at blive 19.[/QUOTE]

Tak for “fyldestgørende” svar. Ja, enhver kan jo kun gøre sit bedste og alligevel kan man utilsigtet komme til at træde i spinaten.
Mit udgangspunkt var at det var en mail, som var autokonfigureret og måske hang i systemet, derfor mine spørgsmål som utrænet i udstillingverdenen…

[QUOTE=Camischa;1166243]Hvad mener du? Udstillingen er jo ikke afholdt endnu, så du kan bare sende dommerønsker på de relevante mailadresser til klubberne.
Og betalingsgebyr - i RK har vi indført at opkræve de udgifter det nu engang koster klubben at tilbyde den service, at man kan betale online - men det har jo ikke noget at gøre med at det er en dobbeltudstilling.[/QUOTE]

det var ikke ment som en kritik - jeg ville såmen bare gøre andre opmærksom på at man på katteklubbens webshop kan betale begge udstillingsgebyrer samtidig, og ikke gøre som mig der betalte af to gange, derfor det dobbelte udstillingsgebyr.

derfor kom det til at koste mig 10 kr ekstra (hvilket er min egen fejl, som jeg aldrig har klandret nogen :slight_smile: )

og jo jeg har da selvfølgelig sendt mail til annie, men hun skal jo lige have tid til at reagere på den, og der bliver jo nok ikke lavet dommerfordeling de første 14 dage :wink:

[QUOTE=Bodil;1166300]det var ikke ment som en kritik - jeg ville såmen bare gøre andre opmærksom på at man på katteklubbens webshop kan betale begge udstillingsgebyrer samtidig, og ikke gøre som mig der betalte af to gange, derfor det dobbelte udstillingsgebyr.

derfor kom det til at koste mig 10 kr ekstra (hvilket er min egen fejl, som jeg aldrig har klandret nogen :slight_smile: )

og jo jeg har da selvfølgelig sendt mail til annie, men hun skal jo lige have tid til at reagere på den, og der bliver jo nok ikke lavet dommerfordeling de første 14 dage ;-)[/QUOTE]

Jeg tog det nu heller ikke som kritik, men undrede mig bare over ‘ked af det’-ansigtet, for det indikerede (for mig) at du troede løbet var kørt mht. dommerfordeling mv. :slight_smile: Betalingsgebyret - ja, det kan jeg nok ikke gøre så meget ved :wink:

Vil I ikke godt være søde at lade være med at tilmelde IGEN, såfremt I intet autosvar får?

Jeg svarer på mails så snart jeg har tid, og kan jeg ikke hjælpe skal jeg gerne sende Jer videre til dem der kan, I behøver ikke selv begynde at skrive rundt. Der er absolut ingen grund til panik.

Kære udstillere
Hårlev Hallens cafeteria accepterer under ingen omstændigheder medbragt mad & drikkevarer!

Det beklager vi meget, men vi er sikre på, at det nok skal blive en god udstilling alligevel J

Vi glæder os til at se jer alle!

Mvh. Racekatten og Katteklubben

De er meget strikse, så vi beder jer venligst om at overholde ovenstående så vi alle kan få en rigtig dejlig weekend.