HASTER! Ammemor søges!

Hej.
I lørdags fik min hunkat killinger for første gang. Fødslen gik rigtig fint, men hun vil simpelthen ikke passe dem.
Hun er helt ligeglad med dem.
Der var tre til at starte med, og lige nu er der to, men den ene dør lige om lidt.
Jeg fodre dem med sonde hver 3 time. Men det er åbenbart ikke nok.
Derfor mangler jeg en mor, som måske vil tage sig af den sidste lille killing.
Det er Hellig Birmaer.

Kontakt: 22 13 23 79 - hvis i kender nogen som kender nogen.
Vh Helene Jørgensen.

Kender du blodtypen? - det kunne være uforlignelighed de dør af.

Desværre kender jeg ikke nogen der kan tage en killing ind

Hun er ab.

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;625621]Kender du blodtypen? - det kunne være uforlignelighed de dør af.

Desværre kender jeg ikke nogen der kan tage en killing ind[/QUOTE]

Det er ikke blodtypen der driller…håber vi det lykkes med den sidste.

Så vidt jeg erindrer er hunkattens far homozygot type A, så ingen ko på isen der.
VH
Susanne

Hvor i landet bor du? Kender muligvis en som allerede har taget en killing ind… Mormis der er Birma og killingen er fra et kattehjem… Hendes egne killinger var døde ved fødsel…

hvis du er på facebook, kan du melde dig ind i gruppen der hedder ammecentral for killinger og missemødre" - der er over 100 opdrættere så måske du kunne finde en i dit område der?

Er fra Løsning, mellem Vejle og Horsens.

mine killinger er 20 dage så ved ikke om det går?

Nej desværre, ellers tusind tak for tilbuddet. :wink:

Missemor har som mælk nok og ligenu er det vel bare at der er en mor som vil tage sig af den sidste??? har de ganespalte?

Øv… Hende jeg tænker på bor i København…
det er jo lidt langt… Håber virkelig det lykkes…
PØJ PØJ

Nej det har han ikke. Han er fin siger dyrlægen.
Men det er mere, at dine killinger nok er for store, så de er for voldsomme.
Det var i hvert fald hvad dyrlægen sagde.

Hvor mange er der i det kuld på 20 dage? Vi har før haft små puttet på hos en reservemor hvor der var 11 dages forskel… Der var 4 store og en små… Og den lille tog fint på…

Der er 4 killinger, alle drenge og mormis har et kæmpe yver med fløde i mælkebaren :wink:

jeg har set det fungere hvor ammemors killinger var 3 uger gamle og det gik fint - så hvis du har mod på det så er det måske et forsøg værd. Er mormis blevet tjekket for om hun måske er lidt dårlig og derfor ikke vil passe killingerne?

Hej Helene

for pokker det er noget skidt - jeg har sat Hovedet i blød, men har desværre ikke en tættere løsning pt end den i Åbenraa, som både du og jeg forsøger at skabe kontakt til.
Og ellers så er der Lissy på Sjælland, som har 1 enkelt killing - formoder det er samme kat som bliver nævnt længere oppe. Lissy & Frank Ohlsson - Ringsted - tlf. 61 68 83 03

KH Heidi

[QUOTE=Con Meo;625913]Hej Helene

for pokker det er noget skidt - jeg har sat Hovedet i blød, men har desværre ikke en tættere løsning pt end den i Åbenraa, som både du og jeg forsøger at skabe kontakt til.
Og ellers så er der Lissy på Sjælland, som har 1 enkelt killing - formoder det er samme kat som bliver nævnt længere oppe. Lissy & Frank Ohlsson - Ringsted - tlf. 61 68 83 03

KH Heidi[/QUOTE]

Det var lige netop Lissi jeg tænkte på… Men ja der er jo en bid vej… men måske forsøget værd?

Nysgerrig…
Fandt du en amme til den lille bimse?

Kan svare på spørgsmålet, at det ikke lykkes desværre. Og killingen er død idag, så det var så også godt nok jf. min term. at den ikke nåede til amme - for tror helt sikkert også, at den var død der også.

Hilsen Heidi