Hvordan det er at have killing i huset:)
Weasley er idag blevet lukket ind i resten af huset… og Oh dear, tror jeg lukker ham fra igen.
Han kan godt hvæse og lave prutte lyde, når han sprutter af en Sparta som sprutter af ham, eller hvis han opdager hunden er kommet for tæt på.
Han er fri for katteaids… pyh!
Jeg har fundet huller i min lejlighed jeg ikke vidste! Han kravler ind i alt, ud af alt, op af alt, hopper, kradser, tonser frem og tilbage. Hermie er gået i hi under sengen, og hvæser når hun hører klokken hun har barrikeret sig med som alarm.
Sparta synes han er spændende, men han er altså farlig og vil sikkert spise hende!
Weasley lykkedes at få jagtet Sparta ud på toilettet og op på brættet, hvor han så terroiserede hende nedefra! Sparta var ved at gå ud af sit gode skind, og hvæsede tappert hvergang halen blev angrebet. Det var altså ikke være end at hun KUNNE have stukket af, ud af døren.
Lige pt kravler skravlet rundt under bordet og leger med hundens ben (Kødben) Og sparta ligger oppe i sengen, lige oven over og kigger ned på Weasleyen, uden at hvæse, kun når han en sjælden gang får kigget op på hende:tihi:
Weasley er en bandit, han er fyldt med krudt! Og igår da jeg sad ude i gangen hos ham, kravlede han rundt oppe i mit hår! Og bed mit headset, det skulle jo nedlægges. Han kravler også op af mine ben og gardinerne!.. Og ja, generalt er der bare fart over feltet for den lille gut!
Min pæne kontorstol er heller ikke så pæn mere, der er kradsemærker overalt, når han kommer hoppende, og vælger at tage den op af stolen, eller mit ben…
Jeg tror desværrer, ikke mit hjerte kan sige farvel til den lille gut, så mon ikke man kan stole på han bliver her:)