Havde helt glemt

Hvordan det er at have killing i huset:)

Weasley er idag blevet lukket ind i resten af huset… og Oh dear, tror jeg lukker ham fra igen.

Han kan godt hvæse og lave prutte lyde, når han sprutter af en Sparta som sprutter af ham, eller hvis han opdager hunden er kommet for tæt på.

Han er fri for katteaids… pyh!

Jeg har fundet huller i min lejlighed jeg ikke vidste! Han kravler ind i alt, ud af alt, op af alt, hopper, kradser, tonser frem og tilbage. Hermie er gået i hi under sengen, og hvæser når hun hører klokken hun har barrikeret sig med som alarm.
Sparta synes han er spændende, men han er altså farlig og vil sikkert spise hende!
Weasley lykkedes at få jagtet Sparta ud på toilettet og op på brættet, hvor han så terroiserede hende nedefra! Sparta var ved at gå ud af sit gode skind, og hvæsede tappert hvergang halen blev angrebet. Det var altså ikke være end at hun KUNNE have stukket af, ud af døren.

Lige pt kravler skravlet rundt under bordet og leger med hundens ben (Kødben) Og sparta ligger oppe i sengen, lige oven over og kigger ned på Weasleyen, uden at hvæse, kun når han en sjælden gang får kigget op på hende:tihi:

Weasley er en bandit, han er fyldt med krudt! Og igår da jeg sad ude i gangen hos ham, kravlede han rundt oppe i mit hår! Og bed mit headset, det skulle jo nedlægges. Han kravler også op af mine ben og gardinerne!.. Og ja, generalt er der bare fart over feltet for den lille gut!
Min pæne kontorstol er heller ikke så pæn mere, der er kradsemærker overalt, når han kommer hoppende, og vælger at tage den op af stolen, eller mit ben…

Jeg tror desværrer, ikke mit hjerte kan sige farvel til den lille gut, så mon ikke man kan stole på han bliver her:)

Lyder, som om du har fået din sag for - på den gode og sjove måde :tihi:

Jeg er sikker på, at misserne nok skal blive gode venner alle sammen. Og måske er det slet ikke så dumt at få sådan et lille livstykke til at holde Sparta i gang, så Hermie måske kan få lidt fred. Det har bestemt virket herhjemme hos mig :slight_smile:

[QUOTE=galath;590239]Lyder, som om du har fået din sag for - på den gode og sjove måde :tihi:

Jeg er sikker på, at misserne nok skal blive gode venner alle sammen. Og måske er det slet ikke så dumt at få sådan et lille livstykke til at holde Sparta i gang, så Hermie måske kan få lidt fred. Det har bestemt virket herhjemme hos mig :)[/QUOTE]

Jeg er også helt sikker på at de 2 spilopmager skal blive venner:) Som sagt Sparta synes han er meget spændende, men staadig vild farlig!

Vent til han går omkuld og snorksover. Så vil tøserne sikkert komme snigende på krokodilleben for at snuse til ham.
Ansigter er nemlig ækle, dem hvæser man ad, men numser er interessante :tihi:

[QUOTE=Mega;590247]Vent til han går omkuld og snorksover. Så vil tøserne sikkert komme snigende på krokodilleben for at snuse til ham.
Ansigter er nemlig ækle, dem hvæser man ad, men numser er interessante :tihi:[/QUOTE]

Ja specielt sådan et lille uskyldigt killinge ansigt… det er da det væreste man kan finde! ;)Hermie går der nok LAAANG tid før hun bliver sig selv igen. Men sparta er allerede på nogen timer livet lidt op.

Det lyder ikke som om du keder dig :tihi:

Det lyder som en god beslutning - og rigtig.

Det stod jo allerede i den første tråd om ham:

[QUOTE=Blunky;588478][…] Ved en lukket vej i nærheden af mig, var der en rar dame som fortalte mig han var blevet efterladt i deres garage i en papkasse. Hun har fodret ham med hundemad(med vand over) Og vand. Jeg spurgte hende om hun var interesseret i at beholde ham, men nej han skulle bare væk.
Og hun sagde, nu ham jeg på ham. […][/QUOTE]

Og hun havde jo ret! :cool2:
Når først en kat har rørt én i hjertet, så hænger man på den - på den ene eller den anden måde. Du tager så skridtet fuldt ud og adopterer en skøn hittekilling. Tak for det. :slight_smile:

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee(asley) mit navn vandt :tihi:

Han har krudt i r**** den lille gut, men han skal nok få charmet sig ind på damerne :slight_smile:

Han lyder som en ægte, rødhåret ballademager! Og damerne skal nok tø op - selv her er det lykkedes Bowie at tø de sure madammer op, så det må Weasley kunne klare på rekordtid :slight_smile:

Tillykke med ham!

Mon ikke han skal få dem til at overgive sig, på et tidspunkt:)

Jeg forelsker mig over og over i ham, når han kommer kravlende op af mit ben… (ok den del elsker jeg ikke… :tihi:) og maser sit lille hoved ind i min næse mens hans storspinder… Og gnider og gnider, møver sig helt ind i mit øre for at spinde endnu højere… Hold da op sådan en lille sjæl kan give så meget!

Og Hermie og Sparta er kun noget værd om natten og han er gået til ro :stuck_out_tongue:
De kunne ikke lide døren var lukket, og hvæste af døren hvergang de kom tæt på. Så har de turde komme frem.
Tilgengæld har jeg sovet i ske med Hermie de sidste 2 nætter… Hun sover normalt kun tæt på mig, aldrig op af mig som de sidste 2 nætter.

Ihhh… Hvor dejligt at du har valgt at beholde ham… :smiley:

Jeg glæder mig meget til at følge ham herinde… Mon ikk Sparta kommer til at knus elske ham om et par dage? :smiley: Jeg må indrømme at hvis der kom sådan en krudtbombe inde i mit hus, skulle jeg også lige ha et par dage til at vænne mig til det… :tihi:

Har en lille video jeg uploader senere:)

Men tror ikke der går forfærdelig længe, før Sparta og Weasleyen kan sammen.

Lillemanden fandt også ud af at komme op i min seng imorges, så blev vægget af en lille Weasley som borede sit lille hoved op i min næse… han prøvede ihvertfald, i mens han storspandte.)