Lidt fra en tur rundt i haven og kattegården her i aften
Mens det lige så stille er ved at blive regnvejr
Elsker simpelthen jeres paradis!
Smukt!!!
Dejlige billeder, lige til at blive i godt humør af.
Fantastisk oase I har
Du kan da tage entre for at besøge haven - hold da op, hvor er den flot og der er mange ting at beundre
Alene de smukke katte er da nok et kik værd - og måske kan man endda få love at nusse lidt med dem
Nyder altid at se din flotte have!
I har altså simpelthen bare den skønneste have, elsker den stemning som udformningen giver
Det er bare så pænt! Og med alle de fine, hele sovsekander er det tydeligt, at der ingen bimser bor, for de vælter alting
Vh
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1249463]Det er bare så pænt! Og med alle de fine, hele sovsekander er det tydeligt, at der ingen bimser bor, for de vælter alting
Vh
Susanne[/QUOTE]
Og der bor heller ingen somali/aby ikke at de som sådan er klodsede, men hvis de nu lige ville ligge der … eller de nu kom til at skulle se hvad der skete hvis man nu skubbede altså bare for at se om tyngdekraften stadig virkede
Eller européer, der på ingen måde er klodsede, men altså liiiige skulle lave et flyvespring efter den der flue!
Der ryger af og til en sovsekande eller en potteplante her
Men så tager vi bare på en loppetur igen og får fat i en anden :høhø:
Heldigvis sidder hylderne så det er lidt besværligt for dem at komme derop og hylderne er så smalle så det er ikke så spændende…heldigvis :høhø:
[QUOTE=Coon Danica;1249513]Der ryger af og til en sovsekande eller en potteplante her
Men så tager vi bare på en loppetur igen og får fat i en anden :høhø:
Heldigvis sidder hylderne så det er lidt besværligt for dem at komme derop og hylderne er så smalle så det er ikke så spændende…heldigvis :høhø:[/QUOTE]
Ifølge kattene her er smalle hylder bare en større udfordring … jeg har katte der synes det er en fest at være ovenpå en dør
:høhø:
Det er mine heldigvis for kluntede til…de kan ikke få rumpen så højt op
Men de tager gerne alt med ned på deres vej ellers…borde og skabe osv…men…det som jeg er rigtig glad og næn over, det bliver sat fast med elefantsnot…det holder godt, også til mine store bøller