Havearbejde

Jeg har endelig fået bevilliget hjælp til havearbejdet herhjemme, her er min assistent ved at studse roserne under stuevinduet …

Vi er endnu ikke heeeelt enige om, hvad hun skal gå i gang med … men jeg håber at vi kan komme til enighed på et tidspunkt :kryds::kryds::kryds:

Det er da den yndigste haveassistent jeg længe har set :wehuu:

hvor er den altså kær… du er heldig at have sådan en lille skat i haven…

Nøøøøøjjjj ! :wehuu:

Orv, hvem der bare var så heldig - Men suk og ak, det sker jo aldrig her inde i byen.

Så dejligt man kan nyde andres syn. -wehuu

Hvilken bedårende dejlig havehjælper du har fået :wehuu:

Hun er dejlig, vi skal bare helst blive enige om, hvor hårdt hun går til værks … f.eks. beskærer hun mine jordbærplanter helt nede ved roden :S

Ja, det er jo ikke helt så godt :tihi: Men kan hendes sødme ikke erstatte jordbær? :smiley:

Jeg har også sådan en dejlig haveassistent, der beskærer mine roser - vi er heller ikke helt enige om hvor hårdt, hun skal gå til værks :slight_smile:

Det er flotte billeder, du har taget :slight_smile:

:wehuu: Sød og lidt for fræk…syntes hun ligner en Denise :høhø:

Åh nej, så ville jeg jo have 2x Denise på matriklen :uha: … Gimpen hedder jo Denise på samtavlen :besvimer:

Hold op en skøn havehjælp du har fået.
Jeg har også en skøn dame der kommer og beskære roserne og i forgårs havde hun sin dejlige lille bambi unge med. Hold op det er det bedste gratis tv jeg har oplevet.

Hvor er hun yndig :wehuu:

hvor er den smuk :inlove: sikke en sød medhjælper du har :tihi: