Haveindhegning - Priser?

Hejsa

Jeg har fået besked på, at kattene snart vil ud og gå i haven :slight_smile:

Derfor søger jeg tips og råd omkring, hvor man billigst kan købe pæle, hegn osv. til en indhegning.

Til projektet skal jeg bruge følgende:

• Trykimprenerede pæle i str. Ø10 og Ø6, 250 cm høje.

• Galvaniseret hegn 180 cm højt, maskestr. 5x10 cm.

I haven vil jeg gerne lave én indgang via en træport/låge, som er stor nok til en trailer eller havetraktor kan komme ind. Tips til hvor man kan købe disse modtages også gerne med kyshånd.

Vi bor i Vejle, så logistikken betyder selvfølgelig også en del, medmindre der findes leverandører med billige fragtpriser.

Hegnslageret - http://hegnslageret.dk/

Man kan både bestille pr postordre, eller spare fragten og afhente i deres butik i Hedensted.

De har så vidt jeg kan se ikke hegnspæle i Ø6, men de har Ø10 og fx Ø7 cm.

Jeg har fundet pælene på Hegnspæle | Køb Class A Hegnspæl i Træ Online Her | Haveglad til billigere penge.

Kan dog se, at hegnet er billigere hos hegnslageret… Takker for inputtet… :slight_smile:

prøv lige at kigge i bauhaus, de er slet ikke så dyre igen med træ og hegn kan osse tit være billigere, spørgsmålet er så bare om de har hegn der er højt nok

Dem har jeg skam været i kontakte med. De har dog ikke pæle i den diameter jeg søger, også er hegnet i standardsortimentet maks. 120 højt… Så det er en ommer :slight_smile:

De har dog en benzindrevet pælebor, man kan leje for en dag, så lidt kan de da hjælpe med…