Hej…
Vi er i gang med at se på havemøbler og kan egentlig godt lige de sæt der er i en slags kunstig pileflet.
Har i nogen erfaring om at kattene kradser i dem eller er de lige så vilde med dem som ægte kurvemøbler???
Hej…
Vi er i gang med at se på havemøbler og kan egentlig godt lige de sæt der er i en slags kunstig pileflet.
Har i nogen erfaring om at kattene kradser i dem eller er de lige så vilde med dem som ægte kurvemøbler???
Det minder lidt som det flet, som er på mine stribers æg. Og den kradser de overhovedet ikke i, ser faktisk ud som ny, nu hvor den er 2 - 3 år gammel.
[QUOTE=Alice;571062]Det minder lidt som det flet, som er på mine stribers æg. Og den kradser de overhovedet ikke i, ser faktisk ud som ny, nu hvor den er 2 - 3 år gammel.
[/QUOTE]
Ej hvor er det fedt Alice, hvor har du dog købt det???
Jeg tror det kommer an på ens katte om hvor vilde de er med at kradse, jeg har nogle meget gamle stole med flettet sæde og dem tager mine katte ind i mellem og giver en omgang med kløerne
Nogle katte gør det og andre ikke
det flet der er på dine stole er det natur materiale?
jammen Alice, nu er dine dejlige striber jo også små uskyldige englebørn så selvfølgelig kradser de ikke ;)
Det har vi såmæn købt i Maxi Zoo for omkring 2 - 3 år siden, og jeg har aldrig set dem siden.
Det er da det Sanne :D…De ligner deres ejer
Næhhh jeg tror slet ikke det hårde flet appelerer ril at kradse kløer, de glider af hvis de prøver.
Vi har lige købt et sofasæt til haven i sort rattan. Fordi det er flot!
Mine kradser normalt kun på deres kradsetræer og almindelige træer - men de syntes det var lidt spændende. Men da vi sagde nej, da de startede, så var det som om det ikke var spændende alligevel.
Vi må se, hvordan det ser ud om et par måneder…
Forøvrigt FEDE møbler du har fundet!
Maxi Zoo havde forskelligt i pileflet for to år siden. Prinsesse Snehvide fik denne “Tronstol”:
Da jeg kom hjem med den, var hun ikke i tvivl om, at den var til hende og hun elskede at ligge i den det næste år frem. Desværre skete der så det, at Milly tissede i den - og så var den kurv ødelagt for altid…
Men for at vende tilbage til emnet, så brugte ingen af kattene pileflettet til at kradse i.
Vi har nogle stole i ratan, de er ikke blevet brugt til andet end at sove i (endnu)