Havens Dag i Plantorama søndag 11. september

Lykke … Småfolkene er ikke gamle nok til at gå i byen alene endnu og da slet ikke i Aalborg :stuck_out_tongue:

Eva k … Ja, han er en snut :høhø: … Bliver MCO og OSH ikke strukket på samme måde da? … og til dem som ikke forstår nørrejysk så er strukket det samme som at blive strakt ud :stuck_out_tongue:

PiaB … Synd I kunne ellers ha’ hygget jer sammen … og ja, man skal bestemt huske, at han ER fertil for han kan blive tosse gal på andre katte og sige rigtig grimme ting til dem :uha:

Vi bliver “løsladt” igen 19. januar 2017 :høhø:
Det har været så hyggeligt, de gange vi har haft mødt hinanden :slight_smile:

Her har vi godt nok snakket meget om, vi skulle tage DeRoy med fordi vi sådan savner at komme ud blandt jer skønne kattefolk. :ok: Meeeen ca. 8timer i Plantorama og højgravid ved jeg bare bliver lige hårdt nok, kan simpelhen ikke stå/sidde så mange timer. Og manden var ikke helt med på jeg bare sendt ham :tihi: for han har så meget der skal være færdig i huset inden Oktober. :hjerte:

Så øv bøv, vi må også hoppe over selv om det trækker meget i mig for at komme af sted - især efter der lige tikkede en mail ind at de manglede katte i Aalborg, men det må så blive næste gang. :rock:

[QUOTE=PiaR;1293381]Vi bliver “løsladt” igen 19. januar 2017 :høhø:
Det har været så hyggeligt, de gange vi har haft mødt hinanden :)[/QUOTE]
Helt uden for nummer, men hvorfor må I ikke deltage før ?

Vi har udstillingskarantæne i 6 måneder pga vi har udstillet en drægtig kat.
Vores Yndig, nu kendt som sYndig, havde haft besøg i vores Fort Knox af en lynhurtig, pædofil fritløber en uge før vi udstillede hende i Middelfart til Danish Open.
Så lige nu har vi et kuld helt vidunderligt skønne bastarder :hjerte:
Vi opdagede det først da hun var 6 uger henne, vi havde på ingen måde regnet med at en 6½ måned gammel killing var blevet parret i sin første og til dato eneste løbetid :sorry:

[QUOTE=PiaR;1293412]Vi har udstillingskarantæne i 6 måneder pga vi har udstillet en drægtig kat.
[/QUOTE]

I FDs “straffelov” står der: “6 mdrs. udstillingskarantæne fra alle FIFe udstillinger.” Men en kattefremvisning i Plantorama er sg* da ikke en FIFe udstilling.

Der bliver færre og færre aktive medlemmer. Så vi skal passe på ikke at straffe hinanden så nidkært, at det også går ud over klubben.

Eller skal vi bare aftale, at sidste mand lukker og slukker og giver sig selv karantæne?

vh

Andreas

Jeg er i Egå med nogle peterbalds og så ved jeg at en af Sussanne og Claus’ killingekøbere kommer med birma, så der ikke går magre ben og store ører i det hele med mine og Kathos Blua

Tak for forklaringen Pia og du skal alligevel have et tillykke med (S)Yndigs killinger , bare godt at alt er gået godt når hun var så ung og vil de fertile drenge ind til tøser, ja så finder de oftes en vej også selv om det for os virker umuligt