Havens Dag i Plantorama søndag 11. september

Så er der igen Havens Dag i Plantorama, søndag 11. september kl. 9.00-16.00, JYRAK viser flotte katte og giver gode råd og vejledning.

Hvem kommer i Hillerød? :slight_smile:

Brian og MayMay :slight_smile: Og de vil gerne snakke…

:vræle: :vræle: :vræle: Vi skal ikke afsted i år :vræle: :vræle: :vræle:

jeg skal desværre heller ikke af sted i år :ked:

Det er desværre også i min arbejdsweekend og min fødselsdag, så jeg må også melde pas. Jeg vil ellers SÅ gerne afsted :slight_smile:

Jeg kommer i Egå :slight_smile:

… Og nu skal vi derud med Muffe og Rhys…

Som jeg har skrevet på fjæsen … hvis nogen mangler en kat at slæbe med i Aalborg og som kender Sami i forvejen, så vil han gerne lånes ud på dagen men kun hvis man kender ham og ved at man kan håndtere ham :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Enki;1293307]Så er der igen Havens Dag i Plantorama, søndag 11. september kl. 9.00-16.00, JYRAK viser flotte katte og giver gode råd og vejledning.

Hvem kommer i Hillerød? :slight_smile:

http://www.plantorama.dk/om-os/aktivitetskalender/havens-dag[/QUOTE]

Vi ville gerne, men må ikke :slight_smile:

vi vil ikkevære med denne gang, vi har lige været på udstilling i 2 dage og den 17-18 sep er vi på udstilling i wismar, så kattene får lige en fri weekend herhjemme inden det går løs

Mener du ikke ‘løfte ham’? :wink:

Er der nogen, der ikke kan håndtere den lalleglade klappepanther?

[QUOTE=Lykke;1293335]Mener du ikke ‘løfte ham’? :wink:

Er der nogen, der ikke kan håndtere den lalleglade klappepanther?[/QUOTE]

Kalder du min bette dreng for tyk!!! :venter:

Der faktisk nogen som bliver lidt utryg ved ham når han kæfter op + han skal også holdes væk fra andre katte … han kan faktisk godt blive gal :stuck_out_tongue:

[QUOTE=anne p;1293336]Kalder du min bette dreng for tyk!!! :venter:

Der faktisk nogen som bliver lidt utryg ved ham når han kæfter op + han skal også holdes væk fra andre katte … han kan faktisk godt blive gal :p[/QUOTE]

:høhø: Han er jo kongen… Han skal ikke belemres med forplumret udsyn til undersotterne :wink:

Der faktisk nogen som bliver lidt utryg ved ham når han kæfter op + han skal også holdes væk fra andre katte … han kan faktisk godt blive gal :p[/QUOTE]

Ih nej da :stuck_out_tongue:

Ah, ok… Jeg ville nok bare tro han legede orientaler :ups:
Du kunne da også sende småfolkene med nogen. De er vist lige til at håndtere :hjerte:

Ih nej da :stuck_out_tongue:

Ah, ok… Jeg ville nok bare tro han legede orientaler :ups:
Du kunne da også sende småfolkene med nogen. De er vist lige til at håndtere :hjerte:

Sammi er bare nem og sød! Det synes jeg i hvert fald han har været begge dage på scenen i Vamdrup! Og så siger vi ikke noget om at jeg ved ham er nødt til at løfte på samme måde som når coon’erne skal strækkes

Og jeg skal så heller ikke med - skal arbejde hele weekenden… Øv bøv! Ellers tror jeg gerne Ginny og McCoy havde været en tur med derude

Vi svigter også denne gang, så katene lige kan få pusten inde næsteweekend i wismar :thumbup:

Har louis fået udgangsforbud :tihi:

nu er jeg ekstra træt af at jeg ikke kan komme i Aalborg - for jeg havde altså gerne lånt ham. Han er herlig, men ja - respekt for at han jo altså er en fertil hankat.

Men jeg er bundet på hænder og fødder til at være andet sted den weekend :frowning:

Var det resten af 2016 I må blive hjemme, kan ikke huske det præcis? Men øv, kunne ellers være hyggeligt at se jer igen. :slight_smile:

Junior viser seniorpelsen frem i Randers :tihi: