HCM scanning - kan Aalborg Dyrehospital anbefales?

Hej Kattegale,

Når Demolissa bliver gammel nok skal hun HCM scannes. Ville i kunne anbefale Aalborg Dyrehospital til en sådan scanning?

Bygholm Dyrehospital har jeg fået anbefalet fra anden side, men der evt. andre dyrlæger/dyrehospitaler som kan anbefales?

Knus Gitte

Absolut! Mette Rønn-Landbo har i årevis været medlem af Ekkogruppen og anses for at være fuldt ud kompetent. Hvis du vil blive i det nordjydske er det en udmærket løsning. Hvis du insisterer på at køre længere, så er der ganske enkelt ingen, der slår Gustaf Valentiner-Branth på Bygholm Dyrehospital - jeg turde lægge mit eget liv i den mands hænder :slight_smile:
VH
Susanne

[quote=Susanne W;454335]Absolut! Mette Rønn-Landbo har i årevis været medlem af Ekkogruppen og anses for at være fuldt ud kompetent. Hvis du vil blive i det nordjydske er det en udmærket løsning. Hvis du insisterer på at køre længere, så er der ganske enkelt ingen, der slår Gustaf Valentiner-Branth på Bygholm Dyrehospital - jeg turde lægge mit eget liv i den mands hænder :slight_smile:
VH
Susanne[/quote]

Jeg kører gerne til Horsens for at få det bedste af det jyske :slight_smile: Men kan Aalborg Dyrehospital levere en HCM scanning der er troværdig og udført af en faglig kompetent dyrlæge, ja så er det jo lettere med blot 10. minutters kørsel fremfor, at skulle tage turen til Horsens :slight_smile:

Knus Gitte

Du kan roligt “nøjes” med Mette, hun er bestemt dygtig nok :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg benytter selv Aalborg dyrehospital og jeg kan varmt anbefale Mette. Hun er utrolig dygtig og meget god til at forklare hvad hun gør og hvad tallene betyder:).

Du kan sagtens bruge Mette på AAD, udstyret(scanneren altså:)) er iorden og hun er meget professionel.
Den mest sikre scanning vil dog, efter min mening, altid være hos Jørgen Koch på Life, han er den der scanner flest katte og har den største erfaring. Er der usikkerhed om resultatet kan doppleren kobles til og give et endnu bedre billede af hjertets sundhedstilstand.

Marina

Og ikke desto mindre har Gustaf på Bygholm før “proven him wrong” på én af mine, hvor Gustaf og Jørgen var uenige… Gustaf viste sig at have ret, og hvis jeg boede i Jylland så ville jeg ikke bøvle med at køre til København - så ville jeg være så rigeligt tilfreds med de jyske dyrlægers formåen. Det er ikke en underkendelse af Jørgen Koch, tværtimod - det er blot en konstatering af at vi faktisk sagtens kan få jobbet udført i Jylland :slight_smile:
VH
Susanne

Jamen det samme er skam sket den anden vej rundt flere gange, det viser kun hvor usikre scanningerne desværre stadig kan vise sig at være:)
Marina

[quote=Susanne W;454335]Absolut! Hvis du insisterer på at køre længere, så er der ganske enkelt ingen, der slår Gustaf Valentiner-Branth på Bygholm Dyrehospital - jeg turde lægge mit eget liv i den mands hænder :slight_smile:
VH
Susanne[/quote]

Susanne, jeg kunne godt tænke mig og vide om du kender til Varde Dyrehospital, Christian Mogensen.? jeg mener da at Christian er med i Ekko-gruppen og er Christian en meget dygtig dyrlæge til at scanne for HMC?

Om du kender Christian, kunne jeg godt tænke mig og vide hvorfor du mener at Gustaf er den bedre dyrlæge til at scanne for HCM?:slight_smile:
venlig hilsen Joan

Vi scanner også hos Mette i Aalborg og kunne ikke drømme om at ændre det :rock:

Så har jeg lige et ? hvad er prisen nogle af de steder i nævner?

Kan det betale sig at kører til LIFE fra jylland, der koster er sccanning 625Kr

jeg vil også slå et slag for Jørgen og LIFE. Jeg tror han er den i DK der scanner flest og han er super behagelig og meget fortællende både før, under og efter scanningen.