Han opfører sig stadig som en stor killing dog - så blid og møsseglad og pludrerhøne ![]()
Er så taknemmelig for at han kunne få lov at opleve sin 5 års fødselsdag (og mange fødselsdage fremover) ![]()
Min!
Sko er det bedste!
Sikke en sæl ![]()
Puttegøj ![]()
Han opfører sig stadig som en stor killing dog - så blid og møsseglad og pludrerhøne ![]()
Er så taknemmelig for at han kunne få lov at opleve sin 5 års fødselsdag (og mange fødselsdage fremover) ![]()
Min!
Sko er det bedste!
Sikke en sæl ![]()
Puttegøj ![]()
![]()
Hvor ser han bare skøn ud, og tillykke med ham. ![]()
Tillykke til Hector - en flot kat! ![]()
Stort tillykke med Hectors 5 års fødselsdag ![]()
Aroni fylder 3 på søndag, så vi skal da vist lige fejre et par fødselsdage, mens vi er på udstilling i Sverige i weekenden.
Vi ses kl. L* i nat :cool2:
Stort tillykke med dejlige Hector :balloner:
Rigtig god tur til Kristiansstad ![]()
Et stort tillykke til Hector med fødselsdagen. ![]()
:fløde1:
:fløde1:
:fløde1:
:fløde1:![]()
Mange hilsener fra
Rags, Caithlin & Bastian
Hector takker ![]()
Utroligt at tænke på, at om et år kan han konkurrere som veteran også ![]()
Men han er jo bare min lillebitte killing!
Tillykke Med 5 års fødselsdagen, Hector ![]()
:fløde:
:fløde1::fløde:
:fløde1:
:fløde:
:fløde1::fløde:
:fløde1:
Tillykke med Hector ![]()
Tillykke! ![]()