Hedensted 20.-21. november 2021 - åbent for tilmelding

Så er der åbent for tilmelding til årets sidste JYRAK udstilling. Der tilmeldes som altid på www.jyrakudstilling.dk - absolut sidste frist er fredag 5. november kl. 20,00 Det er samtidig fristdato for revaccination samt betaling af udstillingsgebyr.

Lørdag er der Breed BIS for Europæisk Korthår :slight_smile:

Godt, blandet dommerpanel:
Laura Burani, I - All round
Steven Jones, N - All round
Marta Zimianska, N - 1, 2
Anna Wijbrands NL - 3
Ali Wittich, CH - All round
Nathalie Smits-Peelen, NL - 1, 3, 4
Bette Lind, DK - 1, 2
Kaisa Savolainen, FI - 3

Kom og vær med :slight_smile:

9 Synes om

Jeg kommer uden kat, men har til gengæld meldt mig som steward begge dage, for trods alt at komme af sted :smiley:

2 Synes om

TAK - dygtige stewarder er altid højt værdsat :slight_smile:
VH
Susanne

2 Synes om

Så er Mingus og Lillefisen også tilmeldt, og jeg kommer også som steward begge dage :slight_smile:

3 Synes om

TAK - endnu en af de dygtige stewarder, lige højt værdsat. Uden jer ingen udstilling, så enkelt er det :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Jeg går og kigger lidt på Skofus og overvejer om han skal udsættes for udstilling :thinking:
Han er stadig skæv når han går, men er egentlig i fint humør. Jeg synes bare at han måske er blevet lidt mere gnaven over at blive løftet på, men det kan også bare være mig der er lidt mere pyldret…
Silas skal uden tvivl med og hvis ikke Skofus skal med, tager jeg nok Puffe med som selskab til Silas.

1 Synes om

Jeg har alvorlige samtaler med et styk rød vælte peter…
Han gider ikke alt det sidden på arm, han synes det er spild af tid. Så jeg skal lige overtale hsm

1 Synes om

Jeg kommer med en 4-5 katte og overvejer lidt om jeg skal tilmelde i tre generationer, men mon ikke jeg gør det.

2 Synes om

Nu skal han jo ikke mønstres i trav, så det kunne måske nok gå :slem:
VH
Susanne

2 Synes om

Så længe han ikke bider nogen, så pyt med han ikke lige gider sidde på arm :slight_smile: Det er blot en detalje, så fortsæt du bare med overtalelserne :wink:
VH
Susanne

4 Synes om

Jeg kommer med 3 katte om Lørdagen :slight_smile:

1 Synes om

Ja, det er mest en bekymring for om en gnaven Skofus er træls for dommeren. Men han har sådan set aldrig opført sig dårligt på udstillinger - det får han overstået herhjemme :hoho:

2 Synes om

Vi kommer, men venter lige med at tilmelde tøserne, indtil vi er sikre på hvilken klasse de skal være i

Solo og Flappe kommer lørdag. :slightly_smiling_face:

Bide… Det ord kender han ikke… Men han kan lave koldbøtter, snog sig som en ål og lyde som en fornærmet prinsesse…

Men måske det hjælper at hallen ikke er fyldt med katte som han synes han skal lege med og vi ikke mener han skal hænge på arm hele tiden… He he…
Forhandlinger og træning er igang…
Set billed krævede også lige en vask af 10 min varighed…

10 Synes om

Så er samtlige husstandens katte tilmeldt :grin: Vi glæder os!

Wow, han er LÆKKER! Ham bliver I altså nødt til at komme med :inlove: At han ikke har tiden/roen til det derhjemme er i øvrigt ikke ensbetydende med at han ikke kan på udstillinger, hvor I jo er den sikre base for ham :smil:
Hvad siger han til at blive holdt siddende vs strakt? :smil:

2 Synes om

Så fint som han har udviklet sig, så kan han bare lige tage sig sammen og komme ind og tilmelde :slight_smile: Både hans bror Franz Jäger og søster Flora Danica er allerede tilmeldt :slem:
VH
Susanne

2 Synes om

Er ved at overtale de to drenge i huset (Fergus og manden) om de ikke skal med :joy: men Michael er lidt betænkelig ved det der med ‘fertil hankat’ det var jo lidt af en oplevelse sidst :see_no_evil::sweat_smile:

1 Synes om