Hegn og hæk

Enig at det er vigtigt at det er solidt tråd (eller magelige katte) således de ikke kan presse det ud af de 5x10 cm. Hvis de kan presse ud af facon, så skal de nok få sig møffet igennem.

Helt enig - jeg har set, hvor lille en sprække Galliano i sin tid kunne smyge sig igennem. Better safe than sorry :smiley:

[QUOTE=galath;1294482]Jeg kan forklare dig, hvordan du gør det på en computer, men sådan en bruger du vist ikke? Som Rune har forklaret andetsted, så har vBulletin (forumsoftwaren) ikke en funktion, der afkoder metadata på billederne.

Som Birgit skriver, så handler det om at få billeder, der er taget på højkant, gemt i den rette position, før de uploades. Hvordan man lige gør det på telefon eller tablet, ved jeg ikke, så hvis andre har en løsning på det, må de gerne sende den til mig. Jeg kan evt. forsøge at samle det hele i en tråd under Hjælp til brugerne. (Det samme har jeg tænkt mig at gøre med at fjerne uønskede billeder).

[/QUOTE]

Hvis I har problemer med at uploade billeder fra mobilen, så de vender rigtigt, så skal I bare gå ind i jeres fotogalleri på jeres telefon. Tryg “rediger”. Vende billedet “forkert”, fx på højkant og trykke “gem.”
Derefter gør I det samme igen.

Find billedet, tryk “rediger” og vend billedet nu den rigtige vej, som den skal vendes, og tryk “gem.”

så vender den rigtigt, når den bliver uploadet på ny

[QUOTE=Mijv;1294555]Hvis I har problemer med at uploade billeder fra mobilen, så de vender rigtigt, så skal I bare gå ind i jeres fotogalleri på jeres telefon. Tryg “rediger”. Vende billedet “forkert”, fx på højkant og trykke “gem.”
Derefter gør I det samme igen.

Find billedet, tryk “rediger” og vend billedet nu den rigtige vej, som den skal vendes, og tryk “gem.”

så vender den rigtigt, når den bliver uploadet på ny[/QUOTE]

Det er samme princip som på computeren så :slight_smile:

Billeder fra telefonen som står lodret tager jeg et screendump når telefonen ligger ned. Derefter skærer jeg til og gemmer og då vender de rigtigt :thumbup: