Hej alle sammen ^_^

Så er jeg også kommet til de kattegale! Håber at jeg bliver glad for det og at I bliver glade for mig -jegkrydser (ved ikke om smileyen virker ;))
Lidt om mig: Jeg har anskaffet mig en rigtig herlig killing tidligere på året, og som ny katteejer er det dejligt at være på et forum med mere erfarne, kloge og dejlige katteejere der kan hjælpe lidt med at besvare de ting som man ikke altid kan finde i bøgerne -engel

Lidt om mig: Jeg læser historie i Odense på første år, så jeg sidder midt i eksamensperioden! Glæder mig til det er ovre [smilie=hate-smile.gif] Jeg bor sammen med en dejlig kæreste som også læser historie, så vi er et godt match.

Min kat hedder Mufti og er en dejlig blanding af NFO og MC, glæder mig til at lave et galleri med ham - er meget stolt af det lille kræ!
[3d-cat–playing.gif]

hejsa og velkommen til dig blandt os kattegale, håber du får masser af hyggelige stunder her blandt os gale kattegale

-velkommen til dig. Håber du bliver helt vild med at være herinde [bigloony] Har du været på KG før? Hvis du har, hvad er dit brugernavn så der?

Ja, jeg er også på KG, der er mit brugernavn også RF :slight_smile: Her er min kat: http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=22288 Jeg har også set dig derinde flere gange, og så vidt jeg husker også fået råd af dig -tak (Jeg har også bedømt et par af dine katte, men jeg bryder mig altså ikke om bedømmelsessystemet hvor alle giver alle høj…)
P.S. Håber at det er i orden at linke til den side…

-velkommen herind til de kattegale [bigloony]

Ja, vi har vist haft kontakt :slight_smile: Det er en rigtig skøn kat du har dig. Du kan i øvrigt sætte link ind til din profil på KG omme i din profil her på KatteGale. Det har jeg selv gjort pt.

Vi må gerne linke på dette forum, der er ikke så mange ting, man skal passe på med her, så tag du det roligt. Et af det eneste krav der er her er, at vi skal handle med omtanke og behandle hinanden ordentligt.

Ja, man behandler hinanden pænt her kan jeg mærke, her er et rart miljø -rulleøjne Glæder mig til at bruge det mere- især når jeg har lært at finde rundt!

-velkommen håber du bliver glad for at være her -hahaha

Velkommen til -velkommen

Hjerteligt velkommen hos alle os kattegale
Kh Annette

Hej -velkommen

Stort Velkommen til os kattegale -love

-velkommen -velkommen Stort velkommen her hos de kattegale, må du blive rigtig glad for at være her [bigloony] [bigloony]

-velkommen til de kattegale…ja det med at finde rundt det skal du hurtig få lært. Det er faktisk lige ud af landevejen… -høhø

velkommen til -blomst

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

Haaaaaaaaaarj og -velkommen til vores lille smørhul her

dejligt du fandt os… [smilie=hate-tunz.gif]

glæder mig til at se dig i trådene…

mange -kramer og -pote dask

Hej og velkommen -velkommen

hej og -velkommen [smilie=hate-smile.gif]

Velkommen til.

Siger Dorte og alle nussemisserne.