Hej alle sammen :-)

Så fandt jeg også herind. Nogen vil måske kende mig fra Dekatten, selvom jeg aldrig har været den store skribent :wink:

Jeg arbejder på en kombineret fri- og efterskole i Balle, vest for Vejle, hvor jeg er lærer. Jeg bor i Givskud sammen med min mand, Morten, og vores i alt 9 misser, 2 huskatte og 7 briter. Det er efterhånden 3 år siden, vi sidst har haft killinger.
Siden februar har jeg siddet i bestyrelsen i Jyrak, et meget sjovt og spændende arbejde. Jeg er vicekasserer, dvs. jeg skal forsøge at holde overblikket over økonomien. På udstillingerne sidder jeg i sekretariatet og taster resultater ind på livet løs. Det er også mig I får jeres gule dyrlægesedler af om morgenen - i hvert fald hvis I har efternavne fra L-Å :wink:
Ud over katte, hus og hjem får jeg også tid til lidt forskelligt håndarbejde, især at strikke, men lidt broderi og hækling sniger sig også ind. Symaskinen er jeg dog decideret uvenner med:tihi:
Jeg glæder mig til at lære jer alle at kende. Lige nu har jeg slet ikke overblik over, hvor mange, jeg allerede kender herinde.

Venligst
Dorthe

Velkommen til! :velkommen:
Jeg håber du bliver glad for at være her. :yah:

Hej Dorthe -hopla
Jeg kan i hvertfald godt huske dig :slight_smile: Godt at se dig :ok:

Velkommen til :smiley:

Velkommen til :smiley:

Hej Dorthe.
Velkommen til - godt at se dig her :slight_smile:
VH
Susanne

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen herinde

:slight_smile:

Hej Dorthe

:velkommen: Velkommen herind…vi er jo lidt Jyrak kollegaer kan man sige :høhø:
( Jeg er stamnavnsmutter og konsulent )

:velkommen:
Velkommen til, håber du bliver glad for at være her!

Stort velkommen fra mig også :regnubehop:

Hej Dorthe, skønt at se dig her - Stort :velkommen:

:velkommen: til. Jeg håber at du kommer til at kunne lide at være herinde :slight_smile:

Neeeiii hvor hyggeligt!! :wehu:

Velkommen til Dorthe! :slight_smile:

/Mette

:velkommen::velkommen:
Håber du bliver glad for at være herinde.

Hej Dorthe
Velkommen hertil.
Mariann

Hej Dorthe

Hjerteligt velkommen herinde til dig :slight_smile:
Håber du vil synes om at være her :smiley:

Tak for den varme velkomst:)
Lige nu læser og læser jeg, så jeg kan få en lidt bedre fornemmelse af, hvordan det hele foregår her. Glæder mig til, at jeg også får tid til at svare lidt mere rundt omkring;)

Venligst
Dorthe

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen:

Hej Dorthe
Velkommen her :thumbup: