Hej alle sammen

Hej alle i katteglade mennesker og menneske glade katte :pote:

Jeg har da helt glemt lige at skrive en lille introduktion.

Jeg hedder Malene og jeg er kattegal… Men jeg har accepteret det, og derfor er jeg meget glad for, at jeg ikke er den eneste, som har erkendt, at de lider af denne dejlige “sygdom” :smiley: Jeg bor lige nu ud in the middle of nowhere! Men jeg skal til at flytte og det glæder jeg mig meget til! Jeg er autist og nok ikke helt normal, men hvad, hvem kan sige, at de er det :stuck_out_tongue:

Min lille søde kat hedder Pjevs. Hun er en smuk sort sag, som på ingen måde bringer uheld, tvært imod! Jeg elsker hende rigtig højt, og hun hjælper mig rigtig meget, når jeg er ked af det.
Hun er dog ikke helt ung længere (ca. 15-16 år), dog tror jeg ikke, at hun har lagt mærke til det, fordi hun leger stadig som en lille killing, og jeg er træt i min arm af at holde pinden med musen i enden, før hun er træt af at jage den… Så hun er en aktiv ældre dame :høhø:
Pjevs og jeg har kun kendt hinanden i godt 3 1/2 år, men jeg kan slet ikke forestille mig, at skulle lade hende blive på mit nuværende bosted, når jeg flytter om et par måneder, de ville jo give hende mad osv. men de andre unge er ikke vildt begejstret for hende, og hun bor inde på mit værelse, så hun skal flytte sammen med mig, hvis alt går vel. Så hun kan nyde sit otium som alene kat med massere af tid til leg, hvile og hygge :thumbup:

Det var lige en lille præsentation af os, og et lille billede af skønheden skal I da ikke snydes for:

:velkommen: til dig og Pjevs. Man må da sige, at hun bærer sin alder flot :hjerte:

Hej og :velkommen: til dig og Pjevs :slight_smile:

Hejsa, Malene - og endnu en gang rigtigt hjerteligt velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Velkommen til :heya:

Også velkommen fra (har fulgt med i din anden tråd om Pjevs).

Hvad er sandsynligheden for, at dit kommende bosted tillader, at Pjevs kommer med, og kan du vælge mellem flere bosteder?
Det vil være bandsat synd for jer begge, hvis I skal skilles. Kan du ikke bare blive boende, hvor du er nu?

Jeg krydser i hvert fald både fingre og tæer for, at I kan blive sammen. :kryds:

Mega: Jeg ved, at de tillader dyr på det nye bosted, både hund og kat, man skal bare skrive under på, at man selv kan passe sit dyr. Jeg skal bo i en helt nybygget lejlighed (der er 10 nye i alt), og nogle af dem, som også skal flytte ind, de har kat. Så jeg håber da ikke, at de kan sige, at jeg som den eneste ikke må have min dejlige Pjevsen-mis med! Men jeg har sagt ja derned til, men i de papirer min sagsbehandler har sendt med, der står der skrevet fra mit nuværende bosted, at Pjevs er meget vigtig for mig, og jeg har også selv skrevet det! Det sted hvor jeg bor nu, er for unge mellem 16 og 26 år, og det er et behandlings sted, især i forhold til anoreksi, som er et af mine andre problemer… Men jeg har brug for at flytte til et blivende sted, for her er jeg kun på lånt tid nu. Og jeg passer heller ikke rigtig ind her mere.
Jeg satser meget på, at hun må flytte med, fordi jeg er 10000000% sikker på, at jeg sagtens kan passe hende, fordi det har jeg gjort siden november (givet mad osv. alt det praktiske) men følelsesmæssigt har vi passet på hinanden i længere tid! Så det vil jeg da gætte på, at de sagtens kan forstå det nye sted!

Tak, jeg krydser også alt hvad jeg har! Ellers må jeg smugle hende med :høhø: Når de først har kastet ét blik på hende, så er de solgt :tihi:

:welcome:

:welcome::welcome:

Hjerteligt velkommen til dig og den dejlige missepige :hjerte:

Velkommen til :smiley:

:velkommen:

Velkommen til :heya:

Jeg håber virkeligt dig og Pjevs får det dejligt på det nye bosted! :smiley:

Velkommen til KG :slight_smile:

hehe bedre sent end aldrig, hjertelig velkommen her på kattegale og tro mig det at være kattegal bliver kun værre og værre med tiden.