Hej Alle - vil lige præsentere mig selv

Jeg hedder Christina og er 25 år gammel og bor i silkeborg sammen med min dejlige huskat Molly på 1½ år. Jeg er til daglig handicaphjælper.

Molly er lige blevet parret med en venindes main coon hankat Charlie så jeg regner med at skulle have killinger omkring 9 april og jeg glæder mig allerede helt vildt. Bibilioteket er blevet besøgt og tømt for bøger med drægtighed, fødsler samt killingernes første uger. Det bliver bare så spændende. Så nu skal jeg så i gang med at indrette mit ekstra værelse med fødekasse og hjemmelavet kravlegård, samt linoliumsgulv (har gulvtæppe i hele lejligheden). Så gode idéer og fif er hjertens velkomne :smiley:

Velkommen til, Christina.
Håber du kan lære noget ved at være her.

Velkommen til.

Du er kommet til det rette sted for his du vil lære om opdræt. Her er en masse god info at finde.

Hej Christina :slight_smile:

STORT velkommen til kattegale :slight_smile: glæder mig til at hygge med dig i trådene…

da du er ved at lave et kuld blandingskatte vil jeg anbefale dig at læse disse tråde igennem og læse hvad vores brugere herinde mener er det rigtige at gøre når man vælger at lave et kuld killinger som er blandinger…

vi har netop haft en MEGET stort debat om lige det emne, så der er masser at hente!!

Tråd om Blandings-kuld

Tråd om Huskatte-kuld

Endnu engang stort -velkommen og glæder mig til at hygge med dig i trådene -hop

Hej
Også velkommen fra mig :velkommen:

:velkommen: Jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herind :slight_smile:

Hej og :velkommen:

Hejsa og velkommen til :velkommen:

:velkommen:

:velkommen: …skal du også have fra mig :slight_smile:

(Jeg bliver nødt til at spørge, om det er en tastefejl? Du har kaldt dig chrisina1209, men underskriver dig Christina (altså det ser ud som om, du har glemt et “t”). Hvis det er en tastefejl, kan du måske få admin til at hjælpe :)) (og ellers glem min bemærkning :doh: :p)

Hej og velkommen til KatteGale :velkommen:

:velkommen:

Hej og hjerteligt velkommen
:velkommen::velkommen::velkommen:

håber du bliver glad for at være her

Hej og velkommen til
Håber du bliver glad for at være herinde