Hej vil da lige hilse på her inde
Jeg hedder Steffen og bor med min kone og vores datter, samt 2 hunde og 4 katte
i får da lige et billede af vores nye norske skovkat, Carlos
Hej vil da lige hilse på her inde
Jeg hedder Steffen og bor med min kone og vores datter, samt 2 hunde og 4 katte
i får da lige et billede af vores nye norske skovkat, Carlos
og sikke en lækker skovtrold
tak tak ja vi er osse glade for ham, han er vores første norske skovkat, og planen er vi vil prøve at udstille ham
vi har kun erfaring med udstilling af vores rottweiler, så bliver sjovt at se hvordan det er at udstille katte
til dig og den lækre lille fyr!
Hej og smuk missedreng
Hej og
Hejsa og velkommen
Og tillykke med den lille ny
Velkommen
Velkommen
Velkommen til og tillykke med Carlos Han ser rigtig dejlig ud
Hej og velkommen til:heya:
Stort velkommen til dig og din nye skovtrold, han er da lidt af en smuksak
Hvad angår udstillinger, har du spørgsmål så spørg endelig, her er der masser af gode garvede udstillere
mange tak alle sammen
[QUOTE=Alice;1234401]Stort velkommen til dig og din nye skovtrold, han er da lidt af en smuksak
Hvad angår udstillinger, har du spørgsmål så spørg endelig, her er der masser af gode garvede udstillere :-)[/QUOTE]
jeg tror jeg er ved at få remlig styr på det har fået tilbudt at låne bur gardiner osv. af en til første gang vi skal udstille så vi kan se om det er noget, og hun fortalte så hvad vi mere skal huske af små ting, som drikke skåle der kan side på buret, kurv, en lille katte bakke osv
samt vi skal huske at klippe hans negle.
og så tror jeg jeg vi prøver at tage på en udstilling selv, inden vi selv skal prøve for at se hvordan det forgår.
men ved self ikke om der er mere vi skal huske men har lige meldt mig ind i jyrak nu
[QUOTE=SteffenEnoch;1234407]jeg tror jeg er ved at få remlig styr på det har fået tilbudt at låne bur gardiner osv. af en til første gang vi skal udstille så vi kan se om det er noget, og hun fortalte så hvad vi mere skal huske af små ting, som drikke skåle der kan side på buret, kurv, en lille katte bakke osv
samt vi skal huske at klippe hans negle.
og så tror jeg jeg vi prøver at tage på en udstilling selv, inden vi selv skal prøve for at se hvordan det forgår.
men ved self ikke om der er mere vi skal huske men har lige meldt mig ind i jyrak nu :)[/QUOTE]
En af de ting der absolut kan anbefales er at starte mens killingen stadig er ung, fremfor at den skal lære det når den er lige i sin usikre teenage periode med alle horomonerne, eller som voksen hvor de er lidt mere sat i hvor nemt de lærer nyt
Og sig til når i vil afsted, for så finder vi,enten her eller gennem jyrak, nogle som kan hjælpe jer igennem den første gang som kan være lidt forvirrende
Og hvem er den lille dejlighed?