Hej Brita, se her!

Hej Brita!

Min nye ejer mener, at jeg bør have en nullerput mere, så jeg har noget at ligge i, når hun nu har tænkt sig at vaske den anden… :ked:Jeg synes nu ikke den er så slem… :?
Jeg kan bedst lide at ligge i den når den er på hovedet…

:pote:

Mange miauv fra Freja

Klart Freja skal have noget at vælge mellem og da ikke skal undvære :slight_smile:
Hvor ser hun sød ud i sin fine lyserøde :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hun er simpelthen så kær :inlove:… Selvfølgelig skal hun da ikke undvære en nullerput seng , ellers må hendes mor i gang med at sy , ikke Louise :høhø:

Mangler helt sikkert en “ikke enig”-knap lige nu. For det første har jeg ingen symaskine :frowning: For det andet er jeg sådan en klump til sådan nogle ting. Kunne helt vildt godt tænke mig at være kreativ på den måde, men synes bare altid det går galt… :? :thumbdown:

Hvor er hun fin…det er vist ikke første gang jeg har skrevet det :tihi:.
Får jeg en adresse sender jeg snart en seng.
DOG er min symaskine idag gået istykker -what…lige da jeg sad og syede den sidste nullerputseng til imorgen’s salg i Hobro.
GODT en sød Kattegalebruger har givet mig hendes symaskine TAK Karina :rock: så jeg forhåbenlig kan sy igen når jeg får tid.
'Bare PB mig, så finder vi ud af det.

He he , øvelse gør mester :thumbup:

Men så er jeg jo nødt til at have en maskine at øve på… :slight_smile: Det er vist en prøve-hobby jeg må begynde på, når jeg er færdig med uddannelsen… :tihi:
Min kusine syer sit eget sengetøj… Kunne da være sjovt at kunne det :slight_smile: (I det mindste… :ups:)

Hun er altså fin bette tøs:hjerte: En prinsesse som hende burde have en seng til hver ugedag:høhø:

Mangler igen en ikke enig… Med mindre der bliver sponsoreret nogle… :stuck_out_tongue:

:høhø: