HEJ fra Dk Kefir´s mand - Nicolaj

Hej Alle :slight_smile:

Jeg er Dk Kefir Annette´s mand Nicolaj.

Nu har Annette i flere måneder prøvet at overtale mig til at melde mig ind, idet jeg faktisk synes det er lidt spændende at kigge med hvad der sker herinde. Synes der er mange gode og spændende indlæg og mange søde mennesker, som ved en masse om katte. Ja som I nok ved, så har vi 3 utrolige dejlige maincoon katte - Ziza, Chili og Inuus.

Ja som nogle af jer nok ved, så er jeg gift med en af de mest snakkesaglige kvinder her på jorden - nemlig Annette. Jeg skal være heldig hvis jeg får et ord indført - JA jeg har faktisk en tilståelse ALLEREDE…Jeg har kun meldt mig herind for at kunne snakke med min kone :smiley: DET ER DEN ENESTE MÅDE JEG KAN KOMME I KONTAKT MED HENDE -høhø

Jeg har lovet hende, at jeg ikke spørger dumt og opfører mig ordentligt - hun kan desvære smide mig ud igen…HVEM HAR GIVET HENDE DEN MAGT??? -græd -høhø

JEG KOMMER HELT SIKKERT TIL AT VÆRE HERINDE MEGET :slight_smile:

DER ER MANGE AF SØDE MENNESKER.

MVH NICOLAJ

Hej Nicolaj
Dejligt at se det andet køn herinde…Jer er der ikke for mange af -høhø
Forøvrigt…tillykke med dit valg af katte -thumbs
Brita -pote

hej Nicolaj -love

Hej din stakkels mand, ja jeg har sørme ondt af dig tænk at skulle på kattegale for at møde konen -høhø -høhø

Nå men her kan hun ikke skælde ud, for så kommer jeg efter hende -xxrotflmao

Kæmpe stort velkommen -love -love

hej Nicolaj :slight_smile:

det er mig der er synderen - mig der har trykket på “gør til admin” knappen så Annette har fået sine beføjelser… jeg melder mig frivilligt til øretæver :slight_smile:

held og lykke med at få hende i tale herinde… jeg ved hun er her ofte :smiley: :smiley: :smiley:

og KÆMPE -velkommen til dig - hvor er det dejligt at se dig herinde…

mange mange -pote -kramer

Ups Annette, så er hemmelighederne slut -muhaha

Velkommen til Nicolaj, et sjældent folkefærd her, en mand. Måske et billede, så vi har styr på hvad vi snakker om :smiley:

Willkommen! [bigloony]
Ja vi må have nogle af vores mænner herind :stuck_out_tongue:
Må se om min også kan lokkes da han også kigger med fra sidelinjen :slight_smile:

-velkommen til… smart måde at komme i kontakt med din søde kone på…

Hej Nicolaj -høhø rigtig hyggelig at du også kunne finde herind… -velkommen

Hejsa

-velkommen til dig [smilie=hate-smile.gif]

Hej Nikkerlaj

Altså… begynder du nu også her??? og i hopper på den??? -venter

Nicolaj har det godt, intet er synd for ham… han er død forkælet og får masser af opmærksomhed… og KAGE. GG

Du er så fræk skat.

Hjerteligt velkommen til kattegale.dk, hvor bliver det dejligt ikke at behøve at sidde og resumere for dig hver aften :stuck_out_tongue:

Glæder mig til at se dig i trådene og ikke mindst til, også her, at holde dig i ørerne.

Kh din kone.

-velkommen her på KatteGale Nicolaj. Dejligt du har lyst til selv at være en aktiv del, det tror jeg ikke, jeg får Bjørn lokket til, selvom han følger godt med i meget af det, der sker her :smiley:

Hej Nicolaj og -velkommen til. :smiley:

Tak for den dejlige velkomst - også fra Dig annette :slight_smile:

-velkommen

Enig -thumbs -tihi

Velkommen -kramer

Næææææææææææhhhhh [bigloony] [bigloony]

Stort -velkommen til dig Nicolaj :wink:

Hvor er det rart at se et nyt (“kendt”) ansigt -engel -engel

Jeg er sikker på, at du vil få det rigtigt godt herinde…

Haha, velkommen Nikolaj. Du kommer nok til at sande at de fleste af os katte-madammer herinde snakker ligeså meget som Annette :smiley: -thumbs [bigloony]

LOL hvor er i søde…

Velkommen herind Nicolaj :slight_smile:

Halløj, velkommen hertil. -velkommen

Jamen velkommen til dig herinde også -bear

Håber du kan styre “fruen” lidt ind i mellem -venter -fløjte [bigfornaermet] motocanaglia_nonegiusto -uuh -storrespekt -respekt