Hej fra os i det lille, gule hus

Jeg har i perioder været med på en kigger - og har også tidligere haft en profil, som jeg slettede efter at have mistet to katte på meget tragisk vis; kunne ikke holde ud at blive mindet om forløbet med den ene.

Men nu er jeg tilbage efter et par år uden kattesnak.
Her til februar har jeg 27 års jubilæum som katteejet, men har sidste år kastet mig ud i en for mig hel ny, ukendt disciplin; indekatte! I den forbindelse har jeg også fundet en ny interesse som katteudstyrsshopaholic - og omdannet vores lille, gule hus til et rent katteslot til stor morskab for killingerne Konrad og Karla (og til let-moderat irritation for kæresten…).

Udover Missebørnene og jeg, består husstanden af min kæreste, 2 stks ponyer (som er opstaldet udenfor byen) og kæmpekatten Kong Artemis, som periodevis passer mine forældre på Sydsjælland.
Konrad er en Norsk Skovkat/Brittish Shorthair/Huskatte-blanding, Karla er en vaskeægte stribemis og Artemis er Maine Coon/huskat. Tidligere har jeg primært haft Maine Coon, men også Brittish Shorthair og en enkelt Norsk Skovkat (og adskillige hittemisser af ukendt herkomst).

Som det tydeligt ses af ovenstående, er jeg ikke så god til at begrænse mig :stuck_out_tongue:

Mvh
Missemor og alle rødderne i det lille, gule hus

Velkommen tilbage :slight_smile:

Og at kunne begrænse sig er på ingen måde en dyd herinde :tihi:

Velkommen hertil :heya::heya::heya:

Hejsa, Missemor - og velkommen tilbage til Kattegale. :slight_smile:

Velkommen tilbage :heya:

Velkommen tilbage :smiley:

:velkommen:

:velkommen::velkommen::velkommen:

:heya:

Hej igen Missemor - Glæder mig til at se billeder af det lille, gule hus indvendigt samt dets 4-benede beboere :smiley:

Velkommen :smiley:

:velkommen: tilbage :slight_smile:

:welcome: til KG :slight_smile:

:welcome: - Tilbage på Kattegale

:velkommen:

Hjerteligt velkommen

Haha, du lyder lissom resten af os herinde, så mon ikke det er rette sted :wink:

Velkommen :slight_smile:

Velkommen!

Og hvor er Konrad dog et godt kattenavn :smiley:

Hilsen Christa med Bimsen Conrad :wink:

Velkommen tilbage :slight_smile:

Hej og :welcome: