Hej herfra

:smiley: For now, for now -muhaha

Haha

Osse et -velkommen herfra . . . .og kan da lige reklamere lidt for vores hus (250 kvm), som vi har til salg : Der er både udhus - drivhus - hønsehus og løbegård. . . og grunden er på ca. 800 kvm[/quote]

Oh jamen det lyder jo som om det er lige noget for os! Dog tror jeg først at køb af hus kommer på tale når jeg også får en ordentlig indtjening.- Men det lyder godt nok lækkert! Hvad er prisen så for det? [/quote]

-rofl . . . . sådan ca. omkring de 2,8 (på nuværende tidspunkt). . . . . . og så ku’ du jo ta’ det sidste HF-år på Espergærde Gym. - som ligger 5 min. fra -fløjte . . (min gamle arbejdsplads. . -høhø

Osse et -velkommen herfra . . . .og kan da lige reklamere lidt for vores hus (250 kvm), som vi har til salg : Der er både udhus - drivhus - hønsehus og løbegård. . . og grunden er på ca. 800 kvm[/quote]

Oh jamen det lyder jo som om det er lige noget for os! Dog tror jeg først at køb af hus kommer på tale når jeg også får en ordentlig indtjening.- Men det lyder godt nok lækkert! Hvad er prisen så for det? [/quote]

-rofl . . . . sådan ca. omkring de 2,8 (på nuværende tidspunkt). . . . . . og så ku’ du jo ta’ det sidste HF-år på Espergærde Gym. - som ligger 5 min. fra -fløjte . . (min gamle arbejdsplads. . -høhø[/quote]

Hehe, det ligger lige et par mio. over vores budget lige pt.
Men hvis i nu sætter det ned på 1,5 - se så kan vi snakke om det
-høhø

Det er vist det min S.U og kærestens løn kan holde til lige pt på fornuftig vis -høhø

Hej og velkommen -velkommen

Mange tak Pia [smilie=hate-smile.gif]

hey there :slight_smile: og stort -velkommen til dig - omend lidt forsinket… bedre sent end aldrig… -hop

håber du bliver rigtig glad for at være herinde !! og får mange smil og megen latter ud af alle de sjove tråde :smiley:

-pote Knus og sommerkram fra
Miss T

Tusind tak for den søde, omend lidt forsinkede velkomst -blomst -høhø

Jeg er allerede glad for at være her. Forumet har en dejlig stemning [bigloony]

Hej Alice

Velkommen til KatteGale.dk

Jeg håber du bliver glad for at være her og jeg ser frem til at se dig i trådene.

Vh Annette

Tak skal du have Annette [smilie=hate-smile.gif]