Hej (igen)

Hej her i forummet.
Jeg har tidligere været aktiv herinde, da jeg havde kattene Elvis og Alba. Jeg fik dengang voldsom allergi og måtte omplacere Alba. De sidste tre år har jeg kæmpet en del med mit psykiske helbred, og det fik mig nu til at få kontrol over allergien, så jeg igen kunne have glæden ved at have en kat. Derfor er søde Alfred nu flyttet ind hos mig, og han har allerede givet mig mere ro og glæde. Han er ét år gammel og det sødeste, roligste væsen, som bare daser og slapper af. Han elsker at blive nusset på maven. Han flyttede ind i går, så det er stadig helt nyt, men han har taget overgangen rigtig fint.
Om mig selv kan jeg fortælle, at jeg hedder Mette, er 32, bor alene i Århus og til daglig er i praktik i Familieretshuset for at få afklaret min arbejdsevne. Jeg har autisme, anoreksi og PTSD, men har håb om at få en hverdag til at fungere igen. Jeg glæder mig til at være med her på siden igen. :slightly_smiling_face:



22 Synes om

Velkommen tilbage. Og ja, dyr kan være en kæmpe gave, og nok ekstra meget når man slås med helbredet, det kender jeg helt klart fra mig selv. Og hvor ser han lækker ud, røde katte er grundlæggende lækre, efter min smag. :heart_eyes:

3 Synes om

Velkommen tilbage :slightly_smiling_face: til dig og så fin en kat Alfred er :star_struck:

Jeg er forholdsvis ny her

Med venlig hilsen

2 Synes om

Fin dreng, ham Alfred :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Tak skal I have! :blush: Og ja, er han ikke bare fin? Jeg synes, han er noget af det sødeste :heart_eyes:

3 Synes om

Jo han er rigtig fin. :smil:

2 Synes om

:velkommentilkg: til dig og smukke, dejlige Alfred :sparkling_heart:

1 Synes om

Velkommen tilbage :blush:

1 Synes om

Velkommen tilbage, og tillykke med smukke røde Alfred.

1 Synes om

Han er bare dejlig. Det ser da ud til at han allerede føler sig tryg.

1 Synes om

Tak :smiling_face_with_three_hearts: Ja min opfattelse er også, at han allerede er ret tryg. Han er afslappet, spiser godt, vil gerne lege lidt og så videre… :slight_smile: Det eneste tidspunkt han bliver lidt usikker er når der er lyde ude i opgangen. Det skal han lige vænne sig til :smiling_face:

3 Synes om

Velkommen tilbage, Mette - og tillykke med smukke Alfred. :hjerte: :thumbup:

1 Synes om