Hej igen

… eller man har et standpunkt til man tager et nyt :slight_smile:

Nu jeg har oprettet mig igen, må jeg jo hellere lave en ny præsentation. Jeg fik meldt mig ud midt i alt den ballade der desværre var, men efter at ha fået snakket godt ud med de relevante er jeg nu tilbage og glæder mig til en masse sobre debatter :slight_smile:

Jeg hedder Helle, er årgang 82 og gift med Jesper. Sammen opdrætter vi sibiriske katte under stamnavnet Panthera Tigris. Vi håber med vores opdræt at kunne være med til at skabe et sundt og stabilt fundament for den sibiriske kat i fremtiden.

Vores husstand tæller pt. 14 katte samt 1 kuld killinger.

3 maine coon kastrater: Spicy, Luna og Lillesøster
1 sibirisk hunkastrat, Henna
1 sibirisk hankastrat, Orion. Lige nu sover han rusen ud efter kastrationen, så det er en rimelig ny status han har fået. Den sidste uges tid var han blevet meget fertil, så nu var det tid. Vi venter pt. kuld efter ham, hvor jeg håber og beder til der er en pige til mig. Og ellers er det bare ærgeligt, jeg har fået min kælebamse igen, og det er langt det vigtigste :slight_smile:
5 fertile hunner hvoraf de 3 er af eget opdræt. Angara, Miv, Squeek, Dunya og Cheetah.
2 unge hunner, Tes og Darkie, der forhåbentligt kommer til at indgå i vores opdræt med tiden.
2 unge hanner, Eddie og Ælling, som forhåbentligt også kommer til at indgå i opdræt.

4 små dimser, hvoraf der nok blive en enkelt eller 2 herhjemme.

Til dagligt er jeg ingeniørstuderende lidt endnu, og ellers går fritiden med katte, genetik og biokemi og computer.
Og ellers spiller jeg en smule WoW med min bedre halvdel.

Det var vist en halv roman jeg fik skrevet, så jeg håber i får tygget jer igennem dem -høhø

Jeg glæder mig til at være med herinde igen, og håber på en masse gode og saglige debatter.

Hej Helle -velkommen -velkommen -velkommen

Jeg er bare så glad for at du giver kattegale en chance mere -wehuu

Hej og -velkommen

Stort velkommen herfra. Glæder mig til at sludre med dig i trådene :smiley:

Velkommen tilbage Helle :slight_smile:

STOR -kramer fra mig også

Hej Helle
Også velkommen tilbage fra mig, dejligt :slight_smile: -velkommen

Hej Helle,

Velkommen tilbage til kattegale, jeg er glad for at du ombestemte dig for normalt er der jo rart herinde på dette forum. -velkommen

Hej igen

Og -velkommen -love

Hej hej skønne Helle -love

-velkommen -velkommen

Godt at du fandt herind igen :smiley:

Hej og velkommen tilbage :slight_smile:

-velkommenigen

Velkommen igen Helle …Herligt at se dig igen .-)

Velkommen tilbage

-velkommentilbage til de gale…eller skal jeg sige ind i mellem rablende gale-tihi

Velkommen tilbage

Tusind tak for jeres søde velkomst -bravo