Hej ny kat

Hun er da en smuk gråstriber :heart:

2 Synes om

Stort tillykke :flag: med Bella :blush: hvor er hun flot :blush:

Hvor dejligt du fandt hende

1 Synes om

Hvor er hun dejlig. Du kan eventuelt mose hendes vådfoder med sovs og samtidig blande vand i. Det gør jeg ved mine selvom de er gode til at drikke vand af sig selv. Men så ved jeg de lige får det ekstra væske en gang om dagen, plus de ikke kan slikke sovsen af. :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Tak jeg kommer altid lidt vand i maden selvom det er med sovs

Men vil prøve at mose det…har jeg ikke prøvet
Tak

1 Synes om

Du kan også få vådfoder som paté. Mine slikker også sovsen af, hvis de får bidder i sovs. Så de får paté

Jeg synes det er mærkeligt at den gamle kat skulle forlade sit hjem pga en ny kat :pensive: øv for en skæbne. Godt du så kunne tage hende :heart:
Alt efter hvilken psyke de har så kan det tage lang tid at falde til. Havde en hvor det tog 30 min og har haft nogen som tog mange mange uger. Dem hvor det tog mange uger varmede op til mig, men gad kun mig og ingen andre. Jeg tror på hun nok skal falde til. Eventuelt lav en rutine hvis du ikke allerede har. Leg med hende før hvert måltid med en mus eller fjer på en snor.

1 Synes om

Tak. Jeg har haft flere katte og ved der er meget forskelligt hvor lang tid det tager. Min bekymring var hendes manglende afføring men for en halv time siden var hun på bakken og lave en stor omgang pøller… Sikke en lettelse

Hun er fremme og vil lege og har også taget sit nye kradse tårn i brug…

15 Synes om

Ja god ide. Har prøvet i gele men det passede ikke damen

Åh hvor godt at høre :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Tillykke med Bella og nej hvor er hun smuk …
Jeg har respekt når en kat vælger at trække sig og gemme sig det plejer at være tegn på at katten kan være syg… men med Bella tror jeg som andre har sagt at du skal give hende tid og masser af opmærksomhed og kærlighed når hun ellers vil have det og jeg tror det handler om at Bella måske lidt har mistet tilliden til mennesker og lige skal være sikker på at du ikke også sender hende væk - hun fatter jo ikke hvorfor hendes familie er væk…
Iøvrig mærkelig indstilling jeg ville helt klart beholde Bella og sende killingen videre igen fatter ikke altid folk …held og lykke med hende

4 Synes om

Tak jeg er også meget glad for hende. Hun er så kærlig og sikke hun snakker. Tidligere ejer sagde hun ikke sage noget og gad heller ikke lege men det vil hun gerne.
Jeg tror ikke Bella er syg alt er bare nyt og taget væk fra sin fam.

Jeg spurte hvorfor hun valgte Bella skulle ud og ikke den nye kat hvor hun svarede vi har stemt her i fam og de ville beholde killingen og så måtte jeg give mig… Øhh du er den voksne tænkte jeg så træd i karakter kvinde.

Hun har taget det hele så pænt.

Men hun skal til tjek hos dyrlægen når hun er faldet mere til hun har ikke været hos dyrlægen i den tid hun har haft hende. Hun skal have mulighed for at komme på altanen og skal vaccineres… Tak for alle jeres søde svar og hjælp

Hvis jeg havde den mindste mistanke om hun skulle være syg havde hun været til dyrlæge.

Jeg talte jo med min dyrlæge som jeg har haft til mine katte og hun sagde at det ikke lød til hun er /var syg mere som flyttestress

Rigtig god søndag

11 Synes om