Hej siger Savannah 61

Han falder da for hende, så snart han ser hende, og VUPTI så er han overtalt :D.

Jeg tror allerede hun er afsat til anden side. Inden hun nåede at komme på hjemmesiden, men hun skal nu på alligevel.
Men der er jo stadig Simba 66 der er gudsmuk og brormand Simba67 som er den største kælepot i verden. Han er simpelthen så sød og kælen han grænser til at være vammel:tihi:
Og så ny Savannah der bliver indleveret i morgen og ordnes med det samme. Hun er så vidt jeg ved gråstribet og en rigtig husmis når det er finest. Men det kommer der mere om. Mis hedder hvor hun bor Inga…her hedder hun Savannah 62

Holy Moly hvor er hun dog lækker!! :wehuu:

Godt man ikke er til killinger overhovedet, for hende her… :hjerte:

Nu er hun blevet tjekket 2. gang og ingen lopper eller lus. Og vaskineret 1. gang. Hun og Simba 81 der er blevet ordnet færdig idag. Da jeg gik kom Savannah 62 ind på klinikken (efter aftale med hende der fandt hende i sommer). De ville beholde katten, men hendes andre mis terroriserer i den grad mis så det er mere end synd. Nu må vi se hvad mine kræ siger og ellers må hun ud i et plejehjem. Hun/Savannah 62 bliver også ordnet idag. Hun er fra Juni, mener kvinden der indleverede hende

Wauw et yndigt ansigt :besvimer: :lovelove:

Savannah 61 bliver også Odenseaner (eller hvad det hedder) lige som Savannah 51. Det er lidt morsomt. Savannah får to andre mis at putte med og hun skal hedde Molly. Hun er ikke kommet på hjemmesiden endnu, men kommer det snartest. Jeg syntes folk skal se hende OG at der sker noget mht at misserne får nye hjem.
Nu skal hun lige være stor nok og vente til der er gået tid nok mellem vaccinationerne, så bliver hun ordnet færdig, antagelig engang lige efter Brædstrup-udstillingen.
De der får Savannah/Molly får den sødeste, kærligste og mest nuttede bette mis, man kan ønske sig. Hun ligger troelig hver nat op ad mit hovede og hun er faktisk en rigtig sød sovekammerat uden at være alt for slem (minus de første 5-10 minutter):ups:

[QUOTE=kamikaze;1216986]Savannah 61 bliver også Odenseaner (eller hvad det hedder) lige som Savannah 51. Det er lidt morsomt. Savannah får to andre mis at putte med og hun skal hedde Molly. Hun er ikke kommet på hjemmesiden endnu, men kommer det snartest. Jeg syntes folk skal se hende OG at der sker noget mht at misserne får nye hjem.
Nu skal hun lige være stor nok og vente til der er gået tid nok mellem vaccinationerne, så bliver hun ordnet færdig, antagelig engang lige efter Brædstrup-udstillingen.
De der får Savannah/Molly får den sødeste, kærligste og mest nuttede bette mis, man kan ønske sig. Hun ligger troelig hver nat op ad mit hovede og hun er faktisk en rigtig sød sovekammerat uden at være alt for slem (minus de første 5-10 minutter):ups:[/QUOTE]

Fik du den afsat til dem, du stod og snakkede med i standen, da jeg var der i søndags? Jeg kunne i hvert fald høre, de fik en lang og GOD historie om en eller flere af kattene :slight_smile:

Nemlig, et af de to par der var interesserede. :thumbup:

Når man ser de foto er det jo tæt på man godt kan have en hunkat mere :hjerte:

Så er det i morgen Savannah skifter adresse OG navn. Her hedder hun Savannah og somme tider Prut, men fra i morgen hennder hun Molly og hun skal være Fynbo og lære at sige miau på fynsk. Jeg tager fri fra arbejde til middag og henter hende hjemme og så går turen sydover.
HURRA

Så skal Molly lige være færdig med sin vådmad-spisning og jeg skal lige have fundet kyller, nullerputseng, foder, hendes papire fra klinikken og legetøj, så går turen til Fynsland

Men det er altså ikke hjem til os :wink: hvis nogen skulle være i tvivl :stuck_out_tongue:

Nej, Savannah 61 nu Molly bor i en lille by ca. 12 km nordvest for Odense, sammen med en SÅ smuk tortie hunmis der hedder Tulle og en SÅ lækker hanmis der hedder Ollie. Ingen af de to tog notits af Molly da hun kom ud af transportkassen. Hun blev snuset til og så gik Tulle og Ollie hoppede op i sofaen og hyggede. Det var lige 425 km men de var det hele værd. OG…sikke en FEEED løbegård. Med løbetræer,klatretræer overdækket ca. det halve og med kattelem så man kan spundse ud og ind som man har lyst. NUI man bliver glad. Det var to hittemis på to dage. Nu mangler jeg bare at finde et godt hjem til Savannah 62