Hej søde katte

Hej kattegales søde katte. :klappekat:

Hvad skal I lave i dag.
Vi gider ingenting; selvom solen skinner.

Kærlig hilsen Cykelmyggen og Mozart. :heya:

Hej Mozart og Cykelmyggen:)

Vi vil bare hygge idag. Vi kan se at mor og far har arbejdstøjet på, så de tager snart afsted. Når de er ude af døren laver vi temmelig sikkert lidt ulykker:høhø:

Weekenderne med mor og far er ikke så sjove længere. De siger de har købt et hus til os og det vil de lave rigtig fint, så de er heller ikke hjemme der til at hygge med os. Men de siger at der også bliver en fin løbegård til os, med græs, et træ og masser af hylder og der er rigtig mange fugle vi kan kigge på. Så mon ikke det er de ensomme weekender værd?:slight_smile:

HA HA HA herlige billeder af afslappede katte :høhø:

Der er nu ikke noget som katte, som udøver deres yndlingsbeskæftigelse :thumbup::thumbup:

Og hvor gør de det godt, de skønne misser :wehuu::wehuu:

Cæsar og Lille My tilbringer helst dagen her

Mens Cæsar og Jesper har udsigten over hele København, og de kan melde alt roligt pt.

Jesper og Gizmo har tage de bedste pladser, udsigt over København og en lun soveplads. hvad kan man ønske sig mere?

Cæsar og Lille My sover gerne sammen i stolen

Hej med jer

Otto og jeg har dovnet den sammen med Pips og Betterøv inde i mors seng Vi har set hun har været inde flere gange for at rede senge, men er gået igen, fordi vi sov så godt Hæ Hæ
Nu har vi lige spist, efter vi har været ude og gå en lang tur i snevejr, ja selv den forkælede primadonna Lilli var med ude og hun blev helt hvid inden vi nåede ind igen.
Jeg elsker at lege i sneen og særlig idag hvor den er så blød, er det sjovt.
Mange spind brum og mjavser fra Missebanden

Det er ikke det helt vilde vi har lavet i dag.

Nogle af os kiggede på fuglene ved foderbrættet, andre af os så fjernsyn.
Så er der også lige et par af os som har “leget” pyntefgurer på skabene.

Pepita var såååå træt at hun ikke engang nåede op i hendes seng før hun faldt i søvn.

Merlin skulle lige afprøve om det var bedst at sove i papkassen eller på papkassen…

Tomber holdt øje ud gennem vinduet, hun skulle se om der dog snart kan være mere sne derude.

Det er da bare ren afslapning og magelighed :slight_smile:

Her sker ikke meget - vi snorker om kap :pote: lige ind til mor forstyrrede os…

Dejlige billeder.

Mange tak fordi I har lyst til at deltage…:yatta::stjerner::håndtryk::hjertehop::heya:

Hej Mona

Jeg har været ude både igår og idag. Dog havde jeg snor på da min mor og far ikke tror på at jeg holder mig på matriklen uden.

Jeg nyder at være ude, dog er det lidt besværligt når jeg får mig selv viklet rundt om buskene. Heldigvis kan jeg så sidde fast og kigge på fuglene. Det nyder jeg meget. Lige nu er der mange af disse små nogle som jeg ynder at kigge på. Mor siger at de hedder noget med blå, men jeg kan ikke huske det sidste :høhø:

Hvis det ikke var for at jeg sad fast kunne jeg helt sikkert godt fange en af dem, men samtidig er jeg også sikker på at min mor ville blive sur :S

Søde er de nu - tror jeg, men jeg har jo ikke smagt dem endnu :høhø:

Hilsen Charlie