Hej til alle:)

Hej alle sammen:)

Mit navn er Marie Elvira, og er lige flyttet til den store by for at studerer. Samtidig var det også mit que til at få mig en kat igen:) Jeg har haft kat hele livet, men min forrige mis blev kørt ned, og jeg har derefter gået et års tid uden kat. SÅ har jeg også lært lektien, det dur ikke uden:)

Så nu er jeg den lykkelige ejer af en smuk smuk sort norsk skovkat, som jeg har døbt Aziza. Det betyder dyrebar/værdsat, men sommetider bliver det også til Azizam, som betyder “min skat” på farsi, som jeg er ved at lære. Og så en gang imellem Mush, som faktisk betyder mus, men det er sådan et hyggeligt ord og missen reagerer også på det:D Lidt fjollet…

Jeg blev rigtig glad da jeg opdagede dette forum (for lidt siden), for det var da skønt med et sted hvor man kan være nørdet omkring katte, uden at folk siger man snakker for meget om sin kat…
Super duper:)

Glæder mig meget til at dele info og billeder med jer alle sammen:heya:
Miav og prrrrr fra Marie Elvira og Aziza.

:velkommen: Dejligt at du også fandt herind :thumbup:

[quote=Elvira;490249]Jeg blev rigtig glad da jeg opdagede dette forum (for lidt siden), for det var da skønt med et sted hvor man kan være nørdet omkring katte, uden at folk siger man snakker for meget om sin kat…
Super duper:)[/quote]

:velkommen: Her kan du være så kattenørdet, du lyster. God fornøjelse! :slight_smile: Og vi glæder os til billederne af smukke, sorte Aziza.

:velkommen: Jeg er også selv ny herinde, men er allerede ret glad for at være her :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen :slight_smile:

Velkommen til

Hejsa og :velkommen: til dig :slight_smile:

:velkommen::velkommen:
Hilsen Lisbeth

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen: til dig og smukke sorte Aziza

Til dig og den sorte skønhed. :inlove:

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velommen, her er godt at være.

:slight_smile:

:heya::heya: Velkommen til…
Håber du bliver lige så glad for at være her, som jeg er :hjerte::hjerte:

:velkommen: til KG

håber du bliver glad for at være her!

:velkommen:

:velkommen: håber du bliver glad for at være herinde.

:velkommen::velkommen::velkommen: