Hej til alle

Hej til alle
Mit navn er Pia jeg er den ene del af DK Pia-Jan katteri vi opdrætter norskeskovkatte og har en svaghed for de blå favet som vi gør en del i.
Vi bor i en lille by mellem Randers og Hobro sammen med vores katte.
Jeg er ikke den store indlægs skriver men vil gerne følge lidt med i de nye ting der kommer frem omkring katteopdræt og det syntes jeg at et forum er et godt sted at starte.
Jeg har fundet vej her ind gennem Hanne P. og vil følger godt med og prøve at skrive lidt mere.
venligst Pia

-velkommenPia… weeeee hvor dejligt at se dig herinde… Jeg håber at du får mange hyggelige timer herinde sammen med os andre kattegale…

Jeg håber at du falder godt til… -love

Hej Pia og -velkommen

dejligt at du har fundet vej herind og dejligt at se at vores brugere fortæller om kattegale :slight_smile:

glæder mig til at se dig i trådene og håber du får mange sjove timer her på kattegale :slight_smile:

-kramer

Velkommen Pia, men pas på dette fora er virkelig vane dannene gg Håber du bliver en aktivt bruger, da det altid er skønt og høre andres meninger.

MVH
Gitte

-velkommen til KatteGale :slight_smile:

Håber du finder det rigtigt hyggeligt at være her.

Glæder mig til at se nogle billeder af dine katte

-velkommen

Hej, velkommen hertil. -velkommen

Hej Pia

Velkommen til. Håber du bliver glad for at være her.

Jeg ser frem til at se dig i trådene.

Hej og veklkommen -blomst

-velkommen til dig. Jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde sammen med alle os andre kattegale. :smiley:

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

Hejsa -velkommen

Og velkommen til vores dejlige forum -thumbs

Hej Pia -velkommen

Dejligt at se dig herinde, håber du bliver rigtig glad for at være en Kattegal -LOL

velkommen til -pote-pote-pote-pote