Hej til alle

Så er jeg også med efter invitation fra medlemmer herinde:-)

Jeg hedder Helle og er ved at uddanne mig til dyreadfærdsterapeut med speciale i kattedyr (store og små). I kan læse mere om mig og mine dyr her: http://www.kattene.blogspot.com

siden opdateres løbende med indlæg om katteadfærd, træning af katte osv osv.

Har jo en mindre minizoo, hvor der senest er kommet en bordercollietingest til:-)
Og så er jeg ved at træne en af kattene (har ikke helt valgt en af dem ud endnu så træner stadig alle tre) til felix eksamen 2 i “lydighed for katte”. Desuden har en Julie meldt sin ankomst. hun går i min klasse og er så vild med Nanoq, at hun skal træne ham til Felix 1, som Nemo allerede har bestået.

Tiden må vise om Tara også bliver “eksamenskat”:slight_smile: Indtil videre har hun valgt at give mi fingeren, når vi andre træner:-)
haha

Glæder mig til at være med herinde i det omfang jeg har tid:-)

KnusHelle

Påstand: En kat kan ikke trænes.
Rettelse: En kat kan ikke trænes med brug af ubehag og tvang!

Citat: Majken Lysholm Sten, DAT.

-velkommen hvor er det dejligt at du også kom herind…expertise er der altid brug for… [bigloony]

Hej Helle -velkommen

Håber du bliver glad for at være på Kattegale -joker

Hej Helle
Også velkommen her fra mig [bigloony] -velkommen -velkommen

Hejsa og velkommen hertil

Hey og stort -velkommen

Dejligt du er med i vores lille kattegale paradis… [bigloony]

Glæder mig til at hygge med dig i debatterne -hop

Knus og mange -pote krammere

Hej Helle, dejligt at se dig herinde også -velkommen

Tak for jeres søde velkomst:-)

Hej Helle

Endelig fik du præsenteret dig så jeg kunne byde dig hjerteligt velkommen.

Jeg tænkte straks da jeg så din tråd om din blog at du ville være enormt spændende at have med på dette forum også!

Jeg håber du bliver rigtig glad for at være her :slight_smile:

VELKOMMEN!!! -kramer

Kh Annette

Hej Piratmutter
Velkommen på skuden til dig, Don Nemo, Piraten Jack Sparrow, dronning af Mador og Ace of Base -høhø han der ikke kan miave -shhhh
Jeg kommer imorgen og entrèr skuden. OG mysser på alt og alle… -sorry øh jeg mener alle firebenede -høhø
Brita -pote

-velkommen Helle. Dejligt med en der er interesseret i træning af katte. Jeg har lige ligget i hængekøjen i haven og læst om dig i “Min ven katten”. Vi havde foredrag om adfærdstræning med Krestina Birkow Lassen i studiekredsen i Herning i maj måned.

velkommen til -blomst

[bigloony] -velkommen
Stort velkommen til dig, Helle.

Jeg kan se, at du allerede har taget foraet aktivt i brug - det er dejligt at se. Må du blive rigtig glad for at være herinde. -engel

-balloons & -velkommen -hopla