Jeg er madslave for to skønne Maine Coon killinger. Frida er fra d. 11.10.13 og Viggo er fra d. 6.11.13 så de er meget nye endnu. Frida har vi haft i 14 dage - hun blev købt, som selskab til vores 7 år gamle Maine Coon smukling Ivan, men som ud af den blåluft, sådan føltes det hver falde - blev han rigtig dårlig og vi kom af med ham lørdag morgen ved dyrlægen :sørger: som fandt en stor knude i maven på ham , men vores nye lille pige Frida skulle jo ikke være alene kat, så søndag blev tilbragt på Gul og Gratis, DBA og i telefonen. Søndag aften da manden min og resten af Danmark - så Danmark få smæk på en håndboldbane, tog datteren og jeg på pigetur til syd for Kolding og hentede en lille dreng:love2: Så lige pludselig har vi masser af liv og glade dage i hele huset af to små uld totter, som drøner rundt og har det vildt sjovt med hinanden.
Nå men det var lidt om os og vores katte historie… Nu glæder jeg mig til at være en del af jeres “katteliv” her på sitet
Hvor trist med jeres Ivan…det gør så ondt at miste.
Jeg studser så lidt over alderen på lille Viggo…han blev vist først 12 uger i går, hvis han er født 6.11.2013…og jeg ellers kan tælle …:S[/QUOTE]
Det er også gået op for mig efter vi havde fået ham hjem… Vi har købt ham uden papir - da jeg talte med hende i telefonen, som solgte ham - sagde hun at han var klar til salg d. 26.1 - det var i søndags, så fint vi hentede ham… da vi kommer hjem,skriver jeg en sms til hende for at høre hvornår han var fra - (min datter går meget op i kattenes fødselsdag) - der fortalte hun så han var fra d. 6.11… altså ikke gammel nok men han har det fint - trives godt…