Hejsa fra TinaD med burmesere!

Hejsa allesammen!

Ja nogen af Jer kender mig nok fra andre katteforas, men her er lidt om mig selv alligevel.
Jeg er en single kvinde på 45 år der bor i et dejligt stort hus med ca. 1000m3 indhegnet baghave til mine katte og hunde. Jeg er medejer af et firma der sælger klimaanlæg.

Jeg har 5 dejlige burmeserdrenge: Momis Baloo, brun på 4, Coco, chokolade på 3, Magicat Ufo (kaldet Lillemand) chokolade på 2 og så har jeg 2 brødre der begge bliver 1 år til oktober Carenso’s Bastian brun og Carenso’s Balder (kaldet Whisky) blå.

Derudover har jeg 2 hunde. Fie på 11 som er 3/4 labrador-1/4 schäfer (sort) og Andy på 11 brun engelsk springerspaniel.

Jeg har en udeboende datter på 21 som er pædagogmedhjælper.

Jeg har mange interesser bla. dyr og dyrevelfærd, have og planter, spiller onlinespillet Counter Strike (krigsspil), samler på og laver miniaturer/dukkehuse, elsker andre kreative hobbies som at tegne/male, lave forskellige kort osv.

Det var lige hvad jeg kunne komme på om mig selv.

Hej Tina og Velkommen til

-velkommen -velkommen

-pote -pote -pote

Velkommen til, håber du bliver glad for at være her -velkommen

-velkommen til, du lyder da til at have gang i en hel masse ting… :smiley:

-velkommen :smiley:

Hejsa og velkommen til -velkommen

Hej Tina
Også velkommen fra mig :slight_smile: -velkommen

Hej og -velkommen blandt os andre gale :smiley:

Hej TinaD -velkommen

Håber du vil blive glad for os kattegale -joker

Hej min Tina, hvor har jeg dog savnet dit selskab. Jeg håber, sommeren har gjort dig og kattene godt og at du vil befinde dig rigtig godt herinde

-kramer

Jamen hej til dig, min skønne datter. Rart du fik meldt dig på.
Knus

jamen tusind tak alle sammen… jow tak May-Britt vi trives alle fint… håber også det er det samme hos Jer? Rumle er vel også vokset og blevet stor efterhånden?

Hej og -velkommen

hey there :slight_smile: og stort -velkommen til dig - omend lidt forsinket… bedre sent end aldrig… -hop

håber du bliver rigtig glad for at være herinde !! og får mange smil og megen latter ud af alle de sjove tråde :smiley:

Knus og kram fra
Miss T

Heh er de sjove??

Jeg er skam ellers meget alvorlig -øøøvvvs :stuck_out_tongue:

Jeps, her trives vi også kan du tro. Vi nyder sommeren og rigtig meget at vi har fået indhegnet haven. Rumle er bestemt ikke en lille killing mere, men ikke en meget stor MCO. Han har det skønneste skønne sind. Du kan se billeder af ham under mine gallerier, dog ikke nye billeder.

Hej Tina
Stort velkommen til KatteGale.dk

Jeg håber du bliver glad for at være her og jeg glæder mig til at se dig i trådene.

Sikke en masse spændende hobbies du har :slight_smile:

Vh Annette