Hejsa, jeg hedder Ane

Hejsa.
Jeg har desværre ikke kat(te) endnu, men jeg nuller tit rundt med PiaB’s. Når jeg pludselig savner at have kat, må jeg heldigvis altid besøge Pia’s. Så der er jeg ret tit.
Jeg har selv lidt forskellige gnavere, og udstiller dem i DMG, hvor jeg også er dommer og med i bestyrelsen. Jeg har også en del slanger.
Jeg har været med på et par katte udstillinger, og det har simpelthen været så hyggeligt, og dejligt at kunne snakke katte en helt dag, selvom jeg ikke selv har nogen.

Hilsen Ane.

Hej Ane

Velkommen til kattegale:welcome: Håber du bliver glad for at være her:)

Halløj halløj :heya:

Tænkte nok, at du ville få sneget dig herind :wink:

Velkommen herind Ane :velkommen:

Jeg satser på vi ses på lørdag? :slight_smile:

Det gør vi i hvert fald Eva :wehu:

Hej Anepige :smiley:

Kram fra Mingus, Fanta og Butter :hjerte: Ses lørdag!

Hej Ane.
Velkommen til herinde :thumbup:

Jeg startede også herinde uden kat… Det gik over :høhø:

Glæder mig til vi ses på lørdag :rock:

Velkommen til. :slight_smile:

Velkommen til. :heya:

:welcome:

Tak skal i have allesammen, det er dejligt at se et forum der stadig er liv i! :smiley: her får jeg det hyggeligt.

Du er forresten velkommen til at lave en billedtråd med gnavere og slanger - vi er flere herinde, der gerne kigger på andet end katte :ups:

Det må jeg have gjort. Jeg kan se at Pia allerede har en til gnavere, så der smider jeg nok et par billeder ind, men jeg kan da starte en til slangerne, hvis nogen gerne vil se ^^

Dog gerne et opslag ed hver art så os der gerne vil se gnavere - og er fobisk angst for slangerne - kan se gnaverne :wink:

:welcome: