Hejsa

Halløj :slight_smile:

Synes lige jeg ville sige hej :smiley:
Jeg har været på en del kattefora - muligvis også herinde før, men synes ikke at kunne huske det :ups:
Jeg har to dejlige katte:
Yasha

Min dejlige godt 3 år gamle Russian blue kastrat
Han er en legesyg dreng, som elsker at lege. Vand drikkes kun fra vandhanen eller vandfontæne - rindende vand er det eneste herren mener der dur :tihi: han elsker mad! ALT kan spises i hans verden! Alt fra chips, pizza, pomfritter, kyllingestykker, rejer, kattefoder af alle typer osv. - han stjæler gerne alt det mad han IKKE skal spise :tihi: herhjemme kan man ikke spise chips uden at dele med ham - så det gir sig selv at det spiser jeg ikke ret tit…
Han er en “råwer” - han elsker at høre sig selv… til stor glæde for naboenskatte - de står jævnligt og “snakker” sammen gennem køkkenvinduerne :slight_smile:

og så
Devouee

min dejlige burmeser kastratpige - som snart bliver 6 skønne år (sept.)
Hun er min lille "problem"pige. Det første ½’e år gik fint, men så kæmpede vi 1½ år med foderallergi og dernæst ½ år med to omgange urinvejsbetændelser og en masse undersøgelser, der endte med at vi opdagede gigt i bagben, hofter og de første led af halen.
Nu er hun endelig ved at få pels på maven igen - og er blevet en super glad pige igen, efter at alle smerter og irritationer er forsvundet efter foderskifte og smertebehandling. Det har kostet sine knaster og tudeture at få hende “rask”, og grundet alt det - men nu virker det til at vi har fundet “mirakelkuren”, som gør, at hun er en glad kat der stortrives :yah:
Hun elsker putning - jo større og varmere bunke jo bedre :thumbup:
hun elsker gæster - og KRÆVER deres ubetingede opmærksomhed! :slight_smile:

Ud over mine to dejlige katte har jeg en god bunke gnavere
Rotter, hamstere, ørkenrotter, dværgmus. De har deres eget værelse i lejligheden, da Yasha er bange for hamsterne-LOL Jeg avler lidt rotter og hamstere i ny og næ, og går en del op i dem. nok mere end sundt er :ups:
Jeg er medstifter af Hamsterinfo.dk og hamsterhygge.dk - i håb om at få et bedre og bredere viden ud om hamsteren som mange folk desværre ofte har så “gammeldags” en viden om.
Jeg læser en masse genetik i min fritid - især om rotter og hamstere sjovt nok :fløjte:

Jeg er 22 somre gammel nu, og bor i vestbyen/midtbyen af Aalborg (lige ved sygehus nord) i en dejlig lejlighed på 68 kvm.
Til dagligt læser jeg til ergoterapeut. Jeg startede i februar efter 6 måneder på radiografstudiet. Jeg fortryder på intet tidspunkt at jeg skiftede - det er simpelthen det perfekte studie for mig!
Jeg vågner hver morgen 5 minutter før vækkeuret for at være sikker på at komme i skole til tiden :ups: Jeg har været lidt “foran” og er allerede i gang med at skaffe mig et “klinisk undervisnings sted” til næstsidste modul og bachelor skrivningen. Jeg ved nemlig hvor jeg hen med uddannelsen takket være en god veninde.
Fremtiden håber jeg bliver i Sahva e.l. protese udvikler, i et tværfagligt arbejde med bandagister, sygeplejere og fysser. Pladserne er få, men det er for mig drømmejobbet!

i fritiden arbejder jeg som livredder i Haraldslund. Et job jeg er forholdsvis glad for (ikke en beskæftigelse jeg “gider” resten af livet, men som fritidsjob er det helt fint)

Lidt om mig og mine katte :slight_smile:

Stort :velkommen: og tak for en herlig præsentation

Velkommen til, Pia:-)

:heya:Hej & Velkommen :velkommen:
Sikke nogle smukke katte du har:inlove:

Jeg kan huske dine katte fra tidligere!
Velkommen til :thumbup:

Hej og :velkommen: til dig og dine smukke katte :iloveyou:

:velkommen: herfra.
Sikke et par smukke misser :wehuu:
Hilsen Lisbeth

:velkommen:til. Jeg håber du kommer til at hygge dig herinde :slight_smile:

Hjerteligt velkommen til! :velkommen:
Jeg håber, du bliver rigtig glad for at være her.

Det er nogle vidunderligt smukke katte du har! :inlove:

Kære Pia.

:velkommen:

Glæder mig til at læse om og følge dine 2 smukke katte.

Dejlige katte< 3
Velkommen til, håber du vil nyde det her :smiley:
Og kom endelig med flere billeder

Dejlig præsentation af dig, dine katte og alle dine gnavere…

Håber du bliver rigtig glad for at være herinde.

Hilsen Sussie

Velkommen til dig og dine alt for smukke missere :wehuu:

Tak alle sammen for den fine velkomst :tak:

[quote=Bazan;429576]
Og kom endelig med flere billeder[/quote]

Billeder kan jeg klare :cool: jeg ELSKER at tage billeder :ups:
Faktisk har jeg planer om at hive det gode lys frem i morgen, til lidt “opdaterings” billeder af kattene - hvis deres pels er blevet “pæn” igen oven på vasken her til aften :smiley: (kan normalt godt tage 2-3 dage for at den er helt god på især Yasha)

så der skal skam nok komme flere billeder

men I kan jo få lov at starte med disse af Devouee, der ligger oppe på hylden sammen med sin hund og kigger ned - hun elsker sin hund :hjerte: sin helt egen hjemmesyede hund (oh yes - jeg syede den næsten helt selv:uha::tihi:)

Velkommen Pia. Også jeg synes at kunne huske dine katte :).

Jeg er selv stor fan af burmesere og har 5 af slagsen. For øvrigt troede jeg faktisk ved første øjekast at Yasha var en blå burmeser :ups: for han minder meget om min Whisky.

Håber du vil blive glad for at være herinde.

Til dig, Devouee, Yasha og alle gnaverne.
Jeg håber, du kommer til at hygge dig sammen med alle os andre ‘dyre-tosser’… :inlove:

Jeg bor langt ude på landet sammen med fire katte, to hunde, en skildpadde og min mand.

Aalborg er ikke det ringeste sted at bo, min søster bor lige bag ‘Storkøb’, og min datter bor vest for Svenstrup. :ok:
Der omkring, hvor du bor, kender jeg en skøn butik (antikvar), hvor jeg tit har handlet.
.

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen.

:slight_smile:

[quote=Bente_K;432559]
Til dig, Devouee, Yasha og alle gnaverne.
Jeg håber, du kommer til at hygge dig sammen med alle os andre ‘dyre-tosser’… :inlove:

Jeg bor langt ude på landet sammen med fire katte, to hunde, en skildpadde og min mand.

Aalborg er ikke det ringeste sted at bo, min søster bor lige bag ‘Storkøb’, og min datter bor vest for Svenstrup. :ok:
Der omkring, hvor du bor, kender jeg en skøn butik (antikvar), hvor jeg tit har handlet.
.[/quote]

ja Aalborg er dejlig at bo i :ok:

og så lige en sidebemærkning - bare fordi jeg lige spottede det

min far kommer oprindeligt fra Amtoft :ok: SKØNT sted
Jeg afviser ikke, at jeg en skønne dag ku finde på at flytte “så langt ud” - elsker Amtoft, Vesløs, Øsløs området (min mor kommer fra Vesløs - Søndergårds mark helt præcist).