Hejsa:-)

Så blev det min tur til at sige pænt goddag på et katteforum. Det havde jeg godt nok aldrig troet, men altså jeg er blevet ret så lunt på tanken om katte. Som den kvikke læser (dvs. jer) har regnet ud, har jeg ikke en eneste kat, ikke så meget som et tøjdyr der ligner en kat…Jeg har så til gengæld andre dyr (både levende og tøjdyr!), da jeg har haft dyr siden jeg var 7 år, og det påstås hårdnakket at jeg nu er 32 år.

Jeg har kigget med i pænt mange måneder herinde, og kan godt lide at tonen virker så positiv og masser af god humor! Så nu tænkte jeg at det var min tur til at komme herind, omend det tekniske udstyr havde en anden mening, men heldigvis var Alice (TAK) behjælpelig og mere stædig end det tekniske bøvl, som nægtede mig adgang, fordi den mener jeg spammer…måske jeg kommer til det med spørgsmål, for dem har jeg mange af - i spørgsmålet om hvorvidt jeg skal have katte eller ej:-)

Jamen velkommen herinde og spørg du bare løs, vi herinde er søde til at svarer !!!

Velkommen til, jeg håber du bliver glad for at være her :heya:

hej Anna :slight_smile:

godt det lykkedes til sidst… velkommen :velkommentilkg:

Heeeej Anna, godt omsider at se dig her :slight_smile: Det var lidt af en kamp at få dig hevet indenfor, men med lidt stædighed lykkes det :slight_smile:

Spørg endelig, kattegale er fyldt med søde og vidende brugere som gerne hjælper med ALLE spørgsmål - Så inden længe så er du med garanti en lykkelig katteejer, nu skal du bare beslutte dig for hvilken kat, som skal være den heldige :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Hejsa, Anna - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Og tillad mig lige igen at reklamere for min egen kæphest: Kattehjemskattene, ikke mindst de lidt ældre som min egen dejlige Snehvide.
Læs f.eks. denne tråd: ‘salgstale’ for seniorkatten

Tak for den søde velkomst. Det er endnu kun på overvejelsesstadiet om jeg skal have katte, så endnu ikke besluttet om killinger eller voksne er bedst - det væsentligste er at de kan passe ind i mit liv og trives med at der også er andre dyr:-)

Velkommen til :slight_smile:

:heya: og velkommen til KG
Håber du bliver glad for at være herinde :wink:

Velkommen til - og selvfølgelig skal du da have et par katte :hjerte: :smiley:

Velkommen til :smiley: Håber du finder dig nogle dejlige missere, og herinde kan du være sikker på at finde masser viden om de forskellige racer heh :tihi:

:velkommen::velkommen:

Jeg håber du bliver mindst lige så glad for at være her som jeg er :thumbup:

:heya: og velkommen.

Det skal du nok blive glad for - dog er det farligt at kigge billeder! Man bliver helt vild efter ny kat… og det sker ret ofte :tihi:

Ja … lad det være en advarsel, for det kan være farligt, der er ALT for mange billeder af søde katte og killinger herinde :tihi:

Og velkommen hertil