Hejsa!

Hejsa!

Jeg hedder Sisser, er 21 år og kommer fra Randers!

Jeg er den heldige ejer af 3 katte, en hund og en superskøn kæreste :wink:

Lige nu har jeg sommerferie, men om 2 uger starter jeg som bagerlærling, hvilket jeg glæder mig super meget til! Og derudover har jeg et job i en pølsevogn! :slight_smile:

Mine dyr betyder alt for mig, og her får i lige en præsentation :))

Den første er Tyson. Min lille, lækre Chihuahua på 2 år :slight_smile: Han er en super skøn lille herre, dog meget bestemt! :slight_smile: Han hedder Tyson fordi han er så stooooor og farlig - Og så fordi han havde en lyserød sele da vi fik ham :slight_smile:

Så har vi et lidt gammelt billed af Sosori - Han er også den ældste. Han er en alm. huskat på 5 år. Han er kastereret og den sødeste og rareste kat ever. Han er tålmodig og god.

Så er vi nået til min norske skovkat - Bottega Veneta. Han er lige fyldt et år og har krudt i røven! :)) Da vi fik ham kaldte vi ham prut - Fordi han bare var en bette lort ved siden af de andre. I dag er han den største med sine 5,8 kg! Han har været på en udstilling som killing, hvor han blev bis :slight_smile:

Til sidst har vi søde Cleo aka Buddha :wink: Hun er simpelthen den mest forsigtige og søde kat. Hun er min kærestes kat og følger ham rundt som en hundehvalp. Hun er desuden en Ragdoll - Dog ikke ægte - Hvilket hendes størrelse bekræfter. Hun er 3 år gammel og vejer sølle 3,3 kg!

:hjerte::hjerte:

Velkommen hertil :slight_smile:

Velkommen herinde, og tak for billederne af dine skønne katte (og hund). Dem må du endelig vise flere af i fremtiden :smiley:

Men jeg forstår ikke hvorfor du har lavet en ny bruger? Virker din gamle ikke mere, eller? :slight_smile:

:velkommen: til dig og dine fine kattemisser:-)

:velkommen:

Velkommen til:heya:

Hejsa Sisser, og velkommen til Kattegale eller tilbage eller hvad man nu siger. :slight_smile:

Tak alle!

Mailen jeg havde brugt til den er lukket, og jeg kan ikke huske hverken login eller kode :wink: Det er flere år siden :slight_smile:

[QUOTE=Aphrodite;1097456]Tak alle!

Mailen jeg havde brugt til den er lukket, og jeg kan ikke huske hverken login eller kode :wink: Det er flere år siden :)[/QUOTE]

Ah okay… Årh, flere år og flere år, det er da mindre end et år siden du skrev sidst :høhø: Det var i november 2012…

Det er da egentlig rigtigt. Havde vidst et par dage herinde da jeg lige havde fået Bottega og han havde været på udstilling! :wink:

Hehe, ja. Det var derfor jeg faldt over din gamle profil. Var nysgerrig efter hvilket opdræt han var fra, og forsøgte at google lidt, og eneste hit var så dig der havde skrevet om ham herinde :smiley:

Haha okay :wink: Han er en rebicats :wink:

Ey jeg har også fundet mig nu :stuck_out_tongue: Men kan dælme stadig ikke huske password… Så god er jeg til, at huske :slight_smile:

Og der er heller ikke så mange katte, der hedder Sosori, så det mysterium var nemt at finde ud af… :slight_smile:

Haha nej, det er der vidst ikke :wink: Min kæreste og jeg spillede på et tidspunkt et golfspil på nettet :wink: Hvor der var en bane der hed Sosori :wink: Og så kom han til, at hedde det :wink:
Jeg har haft en ilder - Sindy - Der var opkaldt efter Sindragosa fra World of Warcraft :wink:

Hej og velkommen tilbage. Jeg har flettet dine to brugerprofiler sammen da KG ikke tillader to profiler til en profil. Tilgengæld har du så fået kredit for de indlæg som du skrev under den anden profil . :slight_smile:

Tak tak - Det er helt cool :slight_smile:

Velkommen :smiley:

Velkommen :slight_smile:

Velkommen tilbage :slight_smile:

Jeg er bange for, at jeg ikke kan genkende dig på katten, så hvad var dit brugernavn før?