Hejsa

Hejsa allesammen
jeg er helt ny her, og har bestemt ikke forstand på hvordan det hele forgår, men prøver mig lidt frem 
jeg har lige nu 4 dejlige hellig birma, mor, far og 2 skønne killinger, fra den 22.7  har lidt svært ved at se hvad maske fave de små pus har, så håber at der er nogle rare mennesker der vil være behjælpelige 

Velkommen til. :slight_smile:

Velkommen til :slight_smile:

Der er sikkert nogle, der sagtens kan fortælle dig maskefarverne. Jeg er desværre ikke lige en af dem.
Mit total ukvalificerede gæt ville være hhv. lilla og blå eller chokolade

Jeg går ud fra at mor er den brunmaskede, og far den rød-? Den øverste er i hvert fald en tortie af en art, og dermed en hunkat… :slight_smile: Og resten lader jeg så Camilla Stabell og andre med de evner om :høhø:
Maskefarver på så unge er ikke lige min forte.

Velkommen til.
I hvert fald er den øverste en lille tortie pige, men jeg tør ikke sige med sikkerhed om hun er bruntortie - det vil jeg umiddelbart tro.
VH
Susanne

:heya: og velkommen til! :slight_smile:

Hej og velkommen til. Ud fra alderen at dømme, er mit bud du har 1 bruntortie og 1 brunmasket

Søtte, der er altså kun 2 killinger i alt - står der :wink:
KH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1105048]Søtte, der er altså kun 2 killinger i alt - står der :wink:
KH
Susanne[/QUOTE]
Jeg har rettet indlægget da jeg kom til at læse igen :wink: Du var bare for hurtig med citerknappen :smiley:

Velkommen til:heya:

Hejsa, Nad - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

:velkommen:

stort :velkommentilkg:

Velkomme til :heya:

Velkommen til :smiley:

:velkommen: Sikke nogle søde små pus :hjerte:
Jeg håber at du bliver glad for at være her :slight_smile:

Velkommen :slight_smile:

Lige et par nye billeder. Er de stadig brun og brun tortie :smiley::smiley:

Jeps :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Nad;1105376][/QUOTE]

Jeg ved ikke det første om Bimse-farver, men dette billede er da til at smelte totalt over :inlove::inlove::inlove:

Velkommen til kattegale:)