Hejsa :)

Og mange tak for invitationen hertil =)
Man skal godt nok lige vende sig til alt det nye :wink: når man nu har været afhængig af det andet KG så længe :smiley:

-velkommen til. Du tager dig bare en rundtur og én ting ad gangen. Der er rigtig mange gode funktioner herinde, kan du tro. Man skal bare lige vænne sig til at det er anderledes end på KG [bigloony]

-velkommen skal lyde fra mig…håber at du kommer til at finde dig rigtig godt til rette herinde…tro mig…når man først har fundet ud af tingene herinde…så er det faktisk nemt [bigloony]

Hej -velkommen

velkommen til os kattegale, håber du skriver lidt om dig selv hen af vejen, og du kommer hurtigt efter alt det nye -waytohot

Velkommen til håber du falder på plads herinde .her er meget frit

Velkommen til -balloons

-velkommen -velkommen

Velkommen her inde… håber da, at du skriver lidt om hvem du er og sådan noget…
Men endnu en gang velkommen

Jamen… her er lidt om mig så :slight_smile:

Jeg er en pige på 18. Lige pt har jeg nogle bolig / familie problemer hvilket betyder at jeg kun bor sammen med min kat frygtløs pt. Han vil få permanemt (staves? … flovt lol) hjem hos minsøster når de engang falder på plads. derefter vil jeg få mit eget og Lilo vil flytte med mig :slight_smile:

Jeg arbjeder pt som låsesmed. men er lige blevet fyret :frowning:
Ud over det er jeg bare en glad almindelig pige. Som nyder sine dyr i fulde drag :slight_smile: spørg endelig hvis i vil vide mere…

-velkommen blandt alle os andre gale -høhø

Håber du bliver glad for at være hos os kattegale -velkommen

Hej og velkommen -velkommen

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

hej og STORT omend liiiiiiiiidt forsinket -velkommen fra mig også :slight_smile:

Håber du får det super sjovt herinde -hop vi er rigtig søde og dejlige og meget åbenmundede så bare gå til den hihi…

glæder mig meget til at se dig i debatterne og fjollerierne

Knus og -pote kram
Miss T

-velkommen til [bigloony]