Helt dum er han altså ikke

Det kan godt være Charlie ikke virker som den skarpeste kniv i skuffen altid, når han skal løse opgaver… :ups:
Men dum det er han altså ikke!

For 2 minutter siden sad han HØJLYDT og miavede - var sådan næsten tæt på at blive sindssyg, indtil jeg rejste mig op for at finde ham og se hvorfor han miavede sådan! Ja, Charlie sad da foran sin kattebakke på badeværelset - den var fyldt! Jeg gik straks i gang med at tømme den - og Charlie holdt op med at miave… :ok: det er altså ikke første gang han har gjort det!
Og nu ligger han tilfreds - og stille! - i sofaen ved siden af mig… :inlove:

Han kommer også og “bider” i vores hænder, altså han bider ikke, men sætter tænderne omkring - det er hvis enten madskålen eller vandskålen er tom.

Og i forgårs, efter han har smagt på Ziwipeak foderet, i en foderprøve jeg har fået, fandt han jo ud af at foderprøven blev sat tilbage i skabet til hans andet foder - skabet stod åbent på klem, Charlie stak en pote ind og hev den lille Ziwipeak pose ud - det har han gjort 2 gange nu, og det er KUN Ziwipeaken han gør det med. :cool:

Og lige et sidespring - han har LIGE slået en edderkop ihjel på gulvet og spist den! :wehu: Endelig fik jeg mig den edderkoppefanger jeg har ventet såååå længe på!!

Nå, men tilbage til emnet - så er han jo faktisk slet ikke så dum, faktisk ret intelligent :wehuu:
Er åbenbart kun når JEG stiller ham nogle opgaver, han virker lidt smådum til tider… :tihi:

Selvfølgelig er Charlie en kvik misser - det kan man da se på ham.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

[quote=Eva;412966]Selvfølgelig er Charlie en kvik misser - det kan man da se på ham.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:[/quote]

Man kan ellers indimellem få sin tvivl :tihi:

Ja, sommetider synes man at de katte er rimeligt underfrankerede :smiley:

Hehe ja - Det er da meget smart han sådan kan gøre opmærksom på når han bliver lidt utilfreds…

Er der nogensinde nogen der har sagt at vi er kattenes slaver? :stuck_out_tongue:

Sikke en dygtig misser :slight_smile:

Det tog da sin tid at få jer opdraget :høhø:

Hilsen hende, der kender tilkald til tørfoder, vådfoder, guf og DaBird :rock::rock:

Det er meget normal burmeseradfærd, du beskriver og absolut en af årsagerne til, at de er så underholdende at bo sammen med :thumbup:

[quote=Temple Bar;413310]Det tog da sin tid at få jer opdraget :høhø:

Hilsen hende, der kender tilkald til tørfoder, vådfoder, guf og DaBird :rock::rock:

Det er meget normal burmeseradfærd, du beskriver og absolut en af årsagerne til, at de er så underholdende at bo sammen med :thumbup:[/quote]

Nå ja, DaBird’en tigger han også om… :høhø: