Helt ny

:velkommen::velkommen::velkommen:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Ja, velkommen til :slight_smile: :heya:

Velkommen til Kattegale:klap:

Håber du finder lige katten for dig,der er jo så mange skønne racer at vælge mellem:love2:

Selv opdrætter jeg Burmesere,ikke lige din målgruppe :gruble:

Men jeg har også en Hellig Birma,og det synes jeg jo er den smukkeste semilanghårskat der findes:love2:

Hvis du skriver i din profil,hvor du bor i landet,er der sikkert nogle opdrættere i nærheden som gerne viser frem:D

Tine

Hej og :velkommen:

:velkommen:

Jeg kan varmt anbefale dig at tage kontakt til opdrættere, fx. via deres hjemmesider. Jeg har selv gjort det, for ikke så længe siden. Det kom der et par besøg ud af, hvor jeg kunne se kattene (i mit tilfælde Maine coons) på hjemmebane. Det var nogle rigtig gode oplevelser. Opdrætterne vil rigtig gerne snakke om og vise deres katte frem. Det er i hvert fald min opfattelse.

Jeg har også haft lidt svært ved at komme i kontakt med opdrættere på udstillinger, men som nævnt har de travlt, da der sker så meget på udstillinger.

Hej og stort velkommen :slight_smile: :velkommen: Håber at du bliver rigtig glad for at komme her! Jeg er selv rimelig ny, og folk herinde er gode til at få én til at føle sig velkommen :slight_smile: Gode råd om alt muligt vigtigt og ubetydeligt er der i overflod af, og aldrig hører man et hårdt ord om sin nysgerrighed :tihi:

Selv har jeg tre norske skovkatte, men da det er exotics, du er blevet fanget af, overlader jeg ordet til fladsnuderne :hjerte:

Kun når man kommer til at sige til Pia at man stiller et dumt spørgsmål :høhø:

Haha, ja :smiley: Men ih, hvor blev jeg en del klogere!

Jaah, det var godt med en demonstrationskat, med god tålmodighed :tihi:

:velkommen: :velkommen: