hej allesammen så er der helt friske billeder af min dejlige hulk. jeg har netop lige siddet og leget med ham og taget billeder. vi har lige rovhygget i en times tid på gulvet alle fire.
så kan i nyde min dejlige steg… jeg yder ham i hvet fald bestemt. her er der altid liv i huset pga ham. og tidligere var jeg rigtig ked, der kom han og nussede med mig og skulle være sikker på jeg var ok. han er bare den dejligste mest omsorgsfulde bamse mis.
han er en rigtig dejlig laban. han er bare den bedste. om morgenen når mads vækkeur ringer, så står hulk oppe hos os og miaver os ned i hovedet, så ved han at det er mad tid . så er han helt vild og vi får ikke lov at sove videre.
jeg hvde lige oprettet en tråd med zalsa men den ville den ikke smide ind, den brokkede sig i det jeg sagde gem og så kunne jeg ikke få lov at gå tilbage til siden hvor jeg skulle trykke gem så skal starte forfra. øv bøv. men den kommer på i morgen så.
og tak for de super fine ord om min bamse [bigloony]
Hvor kan jeg godt forstå, at du er meget glad for ham Anika. Han ser virkelig også ud til at være en rigtig legesyg kælenussemis … og smuk er han bestemt også -forelsket
tak allesammen. endelig kunne jeg få lov at oprette en tråd med zalsa også… de har også være meget opmærksomheds krævende i dag. de er mor syge tror jeg.