Helt vild fascineret af toilettet

Kayla har en ekstrem fascination omkring mit toilet, hun står altid og prøver at klatre op og miaver fordi det jo bare er så uretfærdigt at hun ikke kan komme derop…why?

nyt og sjovt måske ? og hun hyler nok fordi hun ikke har fået sin vilje endnu…

sålænge du husker at slå brædtet ned :smiley:

Har hun et sted at pjaske med vand?

Mine elsker bare at se når der bliver trukket ud :slight_smile: de er fuldstændig opslugt af det

Min baby EEEEELSKER toilettet!!!

Aldrig kan jeg gå på toilet uden at hun står udenfor og “knurrrer” Luk mig ind - jeg vil være med! :slight_smile:

Her har det faktisk været nødvendigt, at lærer at lukke toilettet fuldstændig af - altså ingen åben toilet her i residensen. Baby er nemlig hele 2 gange endt i toilettet. Første gang under en fluejagt, men anden gang var det faktisk fordi, at hun selv hoppede ned i toilettet. Og så sad hun ellers der med hele bagkroppen overdækket af toiletvand.

Jeg plejer gerne, at lukke hende ind på toilettet, når jeg er færdig - så kan hun være med i håndvasken mens jeg vasker hænder :slight_smile:

Hun er og bliver en vandkat - og hun har heller intet imod at blive vasket :slight_smile: Det er nærmest sådan: Jo mere vand - jo bedre :slight_smile:

Knus Gitte

Lydia er helt facineret af toilettet, når der bliver trukket ud. Hun undrer sig hver gang over, hvor vandet kommer fra :smiley:

Slaggy er også helt vild med badeværelset og toilettet. Hvis vi går imod toilettet kommer hun spurtende og sidder og venter derude. Hvis hun er for langsom og vi kommer derud før hende, så går hun og skælder ud, så vi ikke lukker døren, før hun er med. Når hun ikke med, sidder hun og kradser på døren og synger opera.:rock:

Derude holder hun øje med alting. Kæler op af toilettet, prøver at tænde vandhanen osv. :tihi:

På vores gamle toilet var Whiskey altid med. Så satte han sig på kattebakken og tissede mans jeg tissede på toilettet. Og så hoppede han op på vasken, hvorfra han kunne komme hen på toilettet. Og han lærte at trække ud! Nogle gange mans man stadig sad der :fløjte:

Han har heldigvis ikke fundet ud af at trække ud her! Men jeg tror han synes det er sjovt at høre vandet i kummen, og han sad også tit og kiggede ned i kummen mens han trak ud…

Begge mine katte sidder troligt og venter udenfor toilettet når jeg er der ude, og hvis døren så ikke er helt lukket, og en pote kan snige sig ind og åbne, så skynder de sig at få det gjort!

Bamse elsker vand, i alle afskygninger… Basil er kommet så langt at han har lært at trække ud. ikke så godt for vores vandregning, men alligevel sødt at han gør det bare for at de det snorre i kummen et par gange.

hehehe ok så er jeg ikke den eneste med en toiletelskende kat…men toilettet behøver ikke at stå åbent, også når brættet er nede, er hun helt oppe i skyerne over det hahahaha…toilet og badeforhæng er bare lykken for en lille missepige

jeg skal love for at det er en lille spilopmager du har fået dig :slight_smile:

hahahaha ja det er lige hvad hun er :wehuu:

Her er facinationen af toilettet også stor :smiley:

Hvis jeg vover at lukke døren derud til uden Oliver er med, så sidder han og hyler foran døren og kradser på den :tihi: Så her går jeg på toilettet med åben dør… :ups: Her er så også kun mig, så det er ikke noget problem…

Hvis gæster skal bruge toilettet, vil Oliver også med… Så enten må de tage ham med eller høre på at han synger seranader udenfor døren :tihi:

Så brættet er altid slået ned og døren konsekvens lukket, med mindre jeg er derude… Ellers så ville der være wc papir i hele lejligheden og Oliver ville ende i toilettet…

Åh ja, badeforhæng…

Det er som om mine genopdager deres haler, når de er i brusekabinen. Og så kan man lægge sig på lur bag ved forhænget for at fange den der irriterende tingest…

Hørte jeg ordet “Tosser”?
Det er især Ziggy og Kitten, men det er også mine vildbasser.

Min Mons elsker også toilettet…og døren står altså åben normalt, så han bare kan gå derud…men det er åbenbart sjovere, når der sidder et menneske på kummen :D, så vil han gerne hoppe op og sidde hos en…det synes jeg nu er en smule klamt…G
Sally elsker bare badeforhænget…ih som det kan få en tur! specielt mens jeg er i bad og der kommer vand på den anden side af det…

Sally er også endt i toilettet en gang, men jeg tror det var mere nysgerrighed over hvad der var nede i det…hun er jo ikke stor nok til at rejse sig på bagbenene og kigge ned i det, som Mons er…

Begge to har i øvrigt en mani med toiletpapiret…hvis der hænger en snip ned, så går de begge to helt amok, og i løbet af nul komma dut, er hele rullen rullet ud på gulvet…

Min Charley elsker også toilettet, især når der bliver trukket ud.

Han har dog ikke fundet ud af tricket, ligesom fantastiske Gizmo her på videoen har. Nyd ham, det er imponerende

[ame]Gizmo Flushes - YouTube

:):):):slight_smile: