Henne Pet Food

Jeg har nu endelig fået mit hundebarn hjem og han er fodret med Royal Canin Giant Babydog.
Men…han klør sig !
Huden er fin uden rødme,men han klør og bider sig hist og pist og det tager jeg som et tegn på at maden og ham desværre ikke harmonere helt så godt som håbet…
Jeg har læst meget godt om Henne Pet Food,så nu vil jeg høre om i har nogle erfaringer,gode som dårlige…?
Og hvad kan i ellers anbefale til en baby som bliver meget stor :slight_smile: ?

Før råfodringen brugte vi Hennes foder… det var det ene af tre fodermærker vi overhovedet kunne få Dise til at spise :wink:
Og det eneste af disse tre, som samtidig gav Dise en flot pels uden skæl og andet…

Så jeg vil gerne anbefale det…
(Selv om jeg hellere vil anbefale råfodring :slight_smile: )

Men hvad er det for en vuffer, du skal have???

Vi har altid brugt Olivers til vores hvalpe.

Bruger det igen nu til både hunde og katte. Har ellers holdt en pause, da deres priser var blevet lidt vilde, men har fundet et andet sted, hvor de sælger det til rimelig pris.

Min ene hund, Rumlepot, havde/har foderallergi, typen: Serboreha (staves?), der viste sig ved meget fedtet rygpels med store sorte pletter, røde i kanten og betændte.
Jeg prøvede mange slags allergi-fodermærker, også fra dyrlægen, men først da jeg gav hende Henne Pet Food Basic, fik jeg styr på det.
Det skal tilføjes, at jeg samtidig ca. hver 10. dag vaskede/vasker området med Sebolux.

I dag er der kun få, små sorte pletter hist og pist, og rygpelsen fedter ikke så hurtigt som før.

PS: Har læst, at allergiproblemer især ses hos katte og hunde med gylden/rødlig pels.