Her bor vi ... billeder fra vores hjem og hverdag

[QUOTE=Maibrit;938120]Det må være en meget smitsom pelssygdom så. :besvimer:

Ang. garagen
Jeg ved ikke helt hvad det er for en type træ, og det havde den sorte farve, da jeg købte det. Jeg var i Silvan i Kolding, hvor de har sådan et “restlager”, hvor man kan få træplader i forskellige størrelser til en billige penge. Prisen for træet var 30 kroner og betod af en “bundplade” (toppen af garagen) og en lang plade som kunne anvendes til at lave sider med. Ligeledes er der anvendt 10 skruer. Så prisen har ca. været 40 kroner for det hele.

Bagpå er der ligeledes lavet en en lille trækant for at gøre adgangen til ledninger minimal. Jeg har lavet en lille tegning af “hulen”. Håber, at den giver mening:

Men en spånplade kunne sikkert godt anvendes, og så kan man ellers male den eller måske tapetsere den med en sjov tapet. Men kan du få fat i en rigtig træplade til rimelige penge, er det naturligvis det bedste pga. holdbarheden.[/QUOTE]

Cool :ok:
Måske det er mdf plade… men det er sådan set underordnet, bare det virker - og dét gør det jo kan jeg se :ok:

Tak for forklaring og tegning :ok:

/Mette

Sikke en heldig (og sød) skaldepande, sådan at have både en personlig varmedunk, en sprutte og en dronning, der lader én låne en nullerput :slight_smile:

Dejlige missere alle sammen :love2:

Nårh der er jo Skaldepanden! Vi ser altså ALT for lidt billeder af hende!

Smart “garage” til roomba’en :smiley:

Dejlige billeder…det første med skaldepanden og maine coon er kært…sjovt at se at der er mega forskel på størrelsen af hovederne…

:hjerte: Sikke en dejlig wannebe pels spredning hun har pt :inlove: