Her er hun så...min hemmelighed

:wehuu::wehuu: Så må jeg hellere som lovet vise min hemmelighed til fuld afsløring :wehuu:

Må jeg præsentere min fiiiiiiiiine nye missepige fra…

Tadadadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… Tyskland

Her er min Habbie sort smoke med hvid smukke prinsesse :wehuu:

Hun er smuk :wehuu: Får vi kun et enkelt billede af hende? :stuck_out_tongue:

Hvor er hun lækker. Skulle du blive træt af hende, så send hende over til mig.

Jeg vil også mene at hun er alt for køn til vi kan nøjes med et enkel billede :stuck_out_tongue: :hjerte: TilLykke med hende :pote:

Wow nogle knurhår! Flot farvefordeling!

Hun er en finnnn missekat :love2: Tillykke med hende !

1000 tak allesammen, der skal nok komme flere billeder når hun er faldet lidt til. Hun er alt hvad jeg har ønsket mig, og mere til. Hun kom med høj haleføring, hilste på de andre, og fandt en hule at sove i :love2:

Åhh hvor er hun helt fantastisk!!! Smukke smukke pige - kan godt forstå at du har glædet dig!

(pssst hun minder mig lidt om kalle-knaldperle… :smiley: )

Tillykke med den smukke pige :wehuu:

1000 tak Margrethe og Sandra :slight_smile:

Uh Jamen har jo selv en lille tysker ss Hun er bare vidunderlig - sikke et look den lille skønhed allerede har, stort tillykke

MVH
Gitte

Hvor er hun dog ualmindelig smuk og dejlig - jeg håber, at hun vil leve op til dine forventninger og berige dig med nogle aldeles skønne killinger :inlove::inlove::inlove::inlove:

Tillykke med hende. Er vild med hendes farver :slight_smile:

Tillykke med hende - Hvor er hun lækker og sikke knurhår :smiley:

Sikke en fine pige stort tillykke med hende :slight_smile:

hold op en smuk og lækker hemmelighed du har fået dig der :smiley: mums!

Ved du hvad Ann - Det er simpelthen ikke fair at vise sådan en smuk smuk lækker pige som hende! :besvimer:

KÆFT hun er SMUK! :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

:wehuu: Rigtig rigtig mange tak allesammen for de smukke ord om min Habbie :wehuu:

Tillykke med smuksakken, hvor er hun fiiiiin :wehuu:

1000 tak Susanne :slight_smile: