Vi har fået lessons papegøjer ! Den anden mindste papegøje art som kommer fra Sydamerika. De er et søskendepar og de hedder Charlie og Lulu. De er nok mest min mands - og Lulu er hans anden kærlighed -tihi
De er sååå skønne og søde så her er lige nogle billeder af dem (Masser af spam som i siger)
PS: Billederne er taget med mobilos - har ikke lige fået taget billeder hvor de er ude at flyve endnu - men det kommer og i slipper IKKE
Pigen er den der er helt grøn - drengen den med blå på. Når han strækker sin vinge har han også noget lilla i sig. Utroligt flot.
Charlotte - har læst de godt kan lære at tale - men de videoer jeg har set på nettet der taler de ikke helt som os, de kan efterligne ordene i samme tone, selvom det ikke helt lyder rigtigt… Men det vil tiden jo vise os…
Pigen er allerede meget tam, hun kommer med det samme når man kommer hen til buret og når man åbner flyver hun hen til hånden og sætter sig op og venter på at blive nusset -tihi Drengen er stadig lidt på vagt, men det kommer nok snart De er trods alt ikke engang 2 måneder gamle endnu
Jeg synes allerede hannen ser anderledes ud nu end da vi fik dem. Det måske ikke helt forkert så
Min mand har også før haft fugle, nede i hans eget hjemland. (Så vi ved med sikkerhed at der ingen allergi er -thumbs) Og han elsker dem helt vildt. Det vist noget der smitter