Her vogter jeg

Mona og andre har spurgt om vi bruger hundene som vagthunde.
Ja selvfølgelig, hvem skulle ellers passe på misserne når vi ikke er hjemme.:tihi:

Vores datter har nu lavet et skilt som vi kan sætte på porten så folk er advaret om hvad de kan møde herinde hos os.:høhø:
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;390919]Mona og andre har spurgt om vi bruger hundene som vagthunde.
Ja selvfølgelig, hvem skulle ellers passe på misserne når vi ikke er hjemme.:tihi:

Vores datter har nu lavet et skilt som vi kan sætte på porten så folk er advaret om hvad de kan møde herinde hos os.:høhø:
Hilsen Lisbeth[/quote]

Ajjj, hvor fedt.

Det kunne jo tænkes, at foklk ville snuble over hundene og dermed komme til skade, så en advarsel er på sin plads.

-LOL-LOL-LOL-LOL

Der ville jeg ikke turde gå ind. Vil være vildt bange for at jeg vil overmyzze den frækkert. Sikken da et yndigt ansigt.:wehuu:

Han ser faktisk lidt MCO-“ond” ud på det billede… Mon ikke at han lærer lidt hurtigt…?

Skønt skilt…! Jeg tror helt bestemt også at det er snublefaren der advares imod…

[quote=Barky;390934]Han ser faktisk lidt MCO-“ond” ud på det billede… Mon ikke at han lærer lidt hurtigt…?

Skønt skilt…! Jeg tror helt bestemt også at det er snublefaren der advares imod…[/quote]

Ja det er er nok godt at hun samtidig lavede et skilt til mig med hendes schæferhund som vogter hund:)

Hvor er den god :love:

Tror jeg skal have lavet et hvor der står her vogter vi og med et billede af mine fire bamser.

Syntes nu at det er en god ide med billeder på sin dør, af alle sine dyr mht. brand, således at brandfolk kan se de dyr de evt skal lede efter. Efter mine katte satte ild i køkkenet har det været min store skræk at de ikke blev reddet ud alle sammen, hvis det skulle ske igen - hvilket det så gjorde igen forleden, men denne gang var jeg heldigvis hjemme.)

[quote=Mai;390952]Tror jeg skal have lavet et hvor der står her vogter vi og med et billede af mine fire bamser.

Syntes nu at det er en god ide med billeder på sin dør, af alle sine dyr mht. brand, således at brandfolk kan se de dyr de evt skal lede efter. Efter mine katte satte ild i køkkenet har det været min store skræk at de ikke blev reddet ud alle sammen, hvis det skulle ske igen - hvilket det så gjorde igen forleden, men denne gang var jeg heldigvis hjemme.)[/quote]

Løses meget enkelt… Man kan få det klistermærke hvor der står “Dyr i hjemmet”
Og så have transportkasser stående fremme så de er lige til at putte dyr i, og så afsted ud af døren!

Nu ikke kimse ad Chihuahua’er… For ikke så længe siden var en lille mini-hund skyld i at et indbrud blev afværget… Den vækkede ejerne.

Der ER faktisk et lidt sejt udtryk i Muskito’s ejne :rock:
Det er en fantastisk skilt :thumbup:

[quote=Mai;390952]Tror jeg skal have lavet et hvor der står her vogter vi og med et billede af mine fire bamser.

Syntes nu at det er en god ide med billeder på sin dør, af alle sine dyr mht. brand, således at brandfolk kan se de dyr de evt skal lede efter. Efter mine katte satte ild i køkkenet har det været min store skræk at de ikke blev reddet ud alle sammen, hvis det skulle ske igen - hvilket det så gjorde igen forleden, men denne gang var jeg heldigvis hjemme.)[/quote]

Hvor har du ret.
Vi havde også sådan et skilt indtil vi fik malet.
Vi har ikke fået nyt på igen, men det skal vi se at få gjort.

[quote=Barky;390954]Løses meget enkelt… Man kan få det klistermærke hvor der står “Dyr i hjemmet”
Og så have transportkasser stående fremme så de er lige til at putte dyr i, og så afsted ud af døren!

Nu ikke kimse ad Chihuahua’er… For ikke så længe siden var en lille mini-hund skyld i at et indbrud blev afværget… Den vækkede ejerne.[/quote]

Ja det læste jeg også med chihuahuaen.

Det med transportkasser til alle…
Det dur ikke her, så kan vi ganske enkelt ikke være her :høhø:

[quote=kamikaze;390981]Der ER faktisk et lidt sejt udtryk i Muskito’s ejne :rock:
Det er en fantastisk skilt :thumbup:[/quote]

Ja lidt sej er man vel altid, man går jo sammen med en flok maine cooner

[quote=Coon Danica;390987]Ja det læste jeg også med chihuahuaen.

Det med transportkasser til alle…
Det dur ikke her, så kan vi ganske enkelt ikke være her :høhø:[/quote]

Hehehe… Så evt een transportkasse med et skilt på… “Der står flere i garagen! og der kan være 2 katte i en kasse” el lign…

Well, det var bare noget jeg havde hørt i forbindelse med gnavere, men deres transportkasser er unægteligt en anelse mindre end dem man bruger til MCO og katte generalt. :tihi:

Dang, det er da det sødeste bette kræ jeg længe har set! Hvilken race er dette voldsomme rovdyr ? :slight_smile: Ih, sådan én kunne jg også godt få plads til…
VH
Susanne

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

det er da det sejeste lille skilt det der :slight_smile:

jeg ville godt nok også være bange for at det lille pus hoppe op og bed mig i storetåen - det er på sin plads med en tydelig advarsel…,

det er alletiders :wehuu:

[quote=Susanne W;391072]Dang, det er da det sødeste bette kræ jeg længe har set! Hvilken race er dette voldsomme rovdyr ? :slight_smile: Ih, sådan én kunne jg også godt få plads til…
VH
Susanne[/quote]

Det er en chihuahua.
900g vejer han så han fylder ikke meget og han spiser ingen ud af huset :høhø: