Så er der lukket op for tilmelding
nu synes jeg det går for stærkt og har for mange katte og vælge imellem… FNIS… kan altså ikke finde ud af hvem jeg skal tilmelde… men tror jeg skåner “drengene” for turen i den hal… så bliver nok gode gamle tykkepigen og noget killing
Jeg havde ellers ikke at ville tilmelde, pga af hallen.
Men nu har jeg jo en topkat nr 1, så jeg har tilmeldt GIP DK Søkjær´s Morgan, sbi a.
fik tilmeldt:
SP DK Wrensted Celinea Rag g 03 kl. 2
S* Chorotegas Wild Africa Rag n kl. 11
Jeg ved ikke rigtig om jeg vil med, også pga hallen. :øhmm:
Jeg vil hellere til Strib ugen efter - og budgettet er ikke til to udstillinger på én måned
Såfremt alt går vel - så kommer jeg med 4 katte. Kalle og Lulle skal jo indkassere præmier
og så skal Kalles nye koner præsenteres:
Ma’Donna og Sweety.
Jeg ville nu gerne afsted - nyder jo at have en udstilling i nærheden Men (som sædvanlig) passer det ikke med vaccinationer af banden - og jeg er sgu for nærig til at tage den ene kat eller 2 jeg kunne finde på at tilmelde til dr. dyr’s klinik og betale en ganske anden pris end jeg får hos Anna Cramer :S Så jeg må væbne mig med tålmodighed indtil der igen er udstillinger i Kbh’s området
Arj øv, hvis du havde meldt til var jeg helt sikkert dukket op med et par katte under armen
Hej
Jeg bliver nok hjemme fra den udstilling da jeg ikke er så vild med den hal.
Hej.
Af ren nysgerrighed, hvad er der så i vejen med hallen?
Jeg har aldrig været der, men overvejede det da lige et øjeblik, da min Svoger & Svigerinde er flyttet til Herlev…
/Mette
Hvor er du sød :hug: men jeg kan da lokkes med som assistent, så behøver du ikke tage alle kattene under armen -LOL
[quote=Mette Mejdahl;324415]Hej.
Af ren nysgerrighed, hvad er der så i vejen med hallen?
Jeg har aldrig været der, men overvejede det da lige et øjeblik, da min Svoger & Svigerinde er flyttet til Herlev…
/Mette[/quote]
Den er meget lille, og der er derfor ikke meget mere end 1 meters penge, mellem burrækkerne. Hvis det bliver sat op som sidste år (var afsted for at kigge) så står dommerne også meget tæt.
Selve salen er “sænket ned” så man skal ned af rigtig mange trapper med alt sit habbengut. Det anede jeg ikke da jeg var afsted forrige år, så jeg måtte slæbe min kæmpe Idrah ned af trappen med 3 katte i, efterlade alle mine ting oppe i toppen, og løbe op igen for at hente dem, og så den omvendte tur da jeg skulle hjem igen
Jamen hvis jeg beslutter at melde til, kan jeg da sagtens svinge omkring og tage dig med på vejen
[quote=DK Thomani;324422]Den er meget lille, og der er derfor ikke meget mere end 1 meters penge, mellem burrækkerne. Hvis det bliver sat op som sidste år (var afsted for at kigge) så står dommerne også meget tæt.
Selve salen er “sænket ned” så man skal ned af rigtig mange trapper med alt sit habbengut. Det anede jeg ikke da jeg var afsted forrige år, så jeg måtte slæbe min kæmpe Idrah ned af trappen med 3 katte i, efterlade alle mine ting oppe i toppen, og løbe op igen for at hente dem, og så den omvendte tur da jeg skulle hjem igen :([/quote]
For slet ikke at tale om den “rungen”, det kan give, hvis der er børn, der løber på “gangbroen” (eller hvad man skal kalde den) Der er tit meget stress på kattene på den udstilling.
Så kan du da også lige svinge forbi og tage mig med. Det er kun en lille bitte omvej
Og mig Annie :klapper:
Super, du siger bare til
Ja, du bor jo også derude
Jeg skal nok sige til hvis jeg beslutter at tilmelde