[QUOTE=HolmeInc;1290271]Min egen lille babymis fik både lørdag og søndag sit EX1 uden problemer, men har ikke en chance til NOM.
Hans krop er flot, hans pels er lækker, hans ører er flotte, han har meget solide benstammer og ja hans temperament er jo bare til at dø for; men hans udtryk er jo bare totalt kært.
En Maine Coon skal jo ikke være kær

Hans far var en rigtig mumle, hans mor er pæn typet hvorfor er han så bare sådan en lille sukkertop? 
Men tjabombom det er jo temperament jeg skal leve med til dagligdag, så må jeg kigge i vejviseren efter NOM indtil han har vokset sig et udtryk til -felixsylvester[/QUOTE]
Det er ikke nemt, at udstille killinger/ungdyr. Specielt med en race, som er laaaang til om at blive færdigudviklet. 
Min lille møgunge valgte at tage en ordentlig voksetur på langs før fprste udstilling og endte med en flot lang næse med et flot “overbid” (underkæben var 3 uger om at vokse sig til) og fartstriber. :klapper:
Jeg måtte sluge mine alt for store forventninger med masser af drillerier fra mine venner, da jeg er alt for stort et konkurrencemenneske og forkælet med at min første udstillingskat er meget smuk og meget vindende.
[QUOTE=Lykke;1290295]Tillykke med resultaterne 
Her må jeg lige blande mig
Vi udstiller flere katte, der aldrig kommer i nærheden af et BIS - men pyt med det, der er så mange andre fantastiske ting ved udstilling. Jeg vil langt hellere ha en kat med et fabelagtige showtemperament end et fabelagtige showlook ;)[/QUOTE]
Det er dejligt, at kunne vise en kat frem, som synes at det er sjovt at være med. På trods af Fannis højlydte klagesange fra de varme lande,
så er hun faktisk glad for, at blive beundret. 
Hygge med venner og bekendte er klart det bedste ved udstillinger,
men det er nu sjovest at vinde, når man er afsted.