Hermann, 14 år idag

I dag er det Hermanns fødselsdag - 14 år :open_mouth: hvordan kan det nu passe?

Dagen blev fejret med indvielse af Kongekaretten til stor glæde for både hans Majestæt og hans ind imellem trætte fusser, men også for alle vi passerede på vores vej.

Vi kom godt rundt i vores nye hood og fik også set et par steder vi ikke havde været før :blush:

Nu har både han og jeg fået dagens motion og oplevelser så resten af dagen skal vi bare hygge og mon ikke der falder lidt yndlingsgodbidder af inden natmaden :heart:

26 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

3 Synes om

Stort tillykke med Hermann :flag:

3 Synes om

Tillykke med de 14 år Hermann :flag:

3 Synes om

Tillykke til smukke Hermann. Han prøver åbenbart ikke på at stikke af fra kareten. :denmark:

3 Synes om

Der er heldigvis et par stropper der kan klipses på selen og ellers havde han snor på hele vejen og mig fat i håndtaget. Han stod kun ud en enkelt gang selv, men det var også den magelige exit direkte ud på et bord ude i vores grønne område :hoho:

4 Synes om

Tillykke til smukke Hermann :flag:

3 Synes om

Tillykke med de 14 år smukke Hermann
:flag:

Og tillykke til dig med din dejlige smukke Hermann :heart_eyes: :flag:

2 Synes om

Stort tillykke med de flotte 14 år,til smukke Hermann :smelter:

3 Synes om

:tillykke:
Stort tillykke Hermann! 14 år er en flot alder!

3 Synes om

Det er det nemlig. Han har også fået pænt at vide at han nu er næstældste kat jeg har/har haft og han nu skal slå Devi der blev 16 år, især fordi jeg fik næsten alle 16 sammen med hende, hvor jeg kun har haft 7½ med ham indtil videre.

6 Synes om

Stort tillykke :flag: til smukke Hermann. :thumbup:

2 Synes om

Stort tillykke til den smukke herre :denmark::star_struck:

2 Synes om

Tillykke med de smukke 14 år :tillykke:

2 Synes om